Možnosti online dotazování v ČR
Abstrakt
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit nabídku produktů v oblasti online výzkumů a jejich využití spotřebitelskou organizací. Poté navrhnout metodiku pro sestavování online dotazníku a následně ji prakticky ověřit pomocí softwarového nástroje pro online dotazování, který má spotřebitelská organizace k dispozici. Vybranou spotřebitelskou organizaci představovalo SOS - Sdružení obrany spotřebitelů. Specifickou cílovou skupinu, jež byla zkoumána, tvořila členská základna spotřebitelské organizace.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
E-commerce v hotelnictví
Nedorostová, Táňa (Jihočeská univerzita, 2014)Diplomová práce se věnuje problematice e-commerce v hotelnictví v kontextu malých a středních hotelu v Jihočeském kraji. Hlavním cílem je příprava nástrojů a návrhy opatření pro využívání nástrojů e-commerce pro online ... -
Online marketing vybraného subjektu
Hronová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2018)Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro ... -
Online marketing
Pavlova, Adelina (Jihočeská univerzita, 2017)This thesis was focused on creating an advertising campaign for a company "Desired House", which produces wood. The company "Desired House" is one of the largest companies in the Altai woodworking industry engaged in ...