• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Možnosti online dotazování v ČR

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (526.3Kb)
    Posudek vedoucího práce (165.2Kb)
    Posudek oponenta práce (165.8Kb)
    Průběh obhajoby práce (448.8Kb)
    Datum
    2008
    Autor
    Boukalová, Andrea
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem diplomové práce bylo zhodnotit nabídku produktů v oblasti online výzkumů a jejich využití spotřebitelskou organizací. Poté navrhnout metodiku pro sestavování online dotazníku a následně ji prakticky ověřit pomocí softwarového nástroje pro online dotazování, který má spotřebitelská organizace k dispozici. Vybranou spotřebitelskou organizaci představovalo SOS - Sdružení obrany spotřebitelů. Specifickou cílovou skupinu, jež byla zkoumána, tvořila členská základna spotřebitelské organizace.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/4041
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • E-commerce v hotelnictví 

      Nedorostová, Táňa (Jihočeská univerzita, 2014)
      Diplomová práce se věnuje problematice e-commerce v hotelnictví v kontextu malých a středních hotelu v Jihočeském kraji. Hlavním cílem je příprava nástrojů a návrhy opatření pro využívání nástrojů e-commerce pro online ...
    • Online marketing vybraného subjektu 

      Hronová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato práce se zaměřuje na použití online marketingu v jazykové škole CC Škola jazyků. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav online marketingu vybraného subjektu a navrhnout pro něj plán online marketingu pro ...
    • Online marketing 

      Pavlova, Adelina (Jihočeská univerzita, 2017)
      This thesis was focused on creating an advertising campaign for a company "Desired House", which produces wood. The company "Desired House" is one of the largest companies in the Altai woodworking industry engaged in ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV