Privátní sex byznys pohledem zákazníka
Abstrakt
Má diplomová práce s názvem Privátní sex byznys pohledem zákazníka se soustředí na faktory ovlivňující motivaci k návštěvám v sex byznysu a faktory, přičemž se soustředí na uživatele, kteří navštěvují webové stránky www.nornik.net. Uživatelé jsou mnohdy zároveň klienty sexuálních pracovnic, které jsou uvedeny na diskusním webu. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením konceptů týkajících se sex byznysu, motivací k sex byznysu, krátkým vhledem do dějin sex byznysu s rozdělením do důležitých historických období, v dalších kapitolách se zabývá typologií sexuálních pracovnic, klienty sexuálních pracovnic a zdravotními dopady. Další kapitoly se zabývají právní úpravou, která zahrnuje vymezení legislativního rámce sex byznysu. Sociální práce se sexuálními pracovníky se nachází v další části, ve které práce popisuje především terénní sociální práci. Teoretická část pokračuje vymezením organizací poskytujících pomoc sexuálním pracovníkům, a končí poslední kapitolou, která je věnována konceptům týkajících se webové stránky www.nornik.net. Ve výzkumné části se zabývám popisem metodiky samotného výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumného šetření. S ohledem na cíl této diplomové práce a specifičnost výzkumného souboru byla zvolena strategie kvalitativního výzkumu. Jako výzkumnou metodu jsem využila kvalitativně-interpretativní sekundární analýzu dokumentů. Cílem této diplomové práce je analýza motivace k návštěvám privátních pracovnic v sex byznysu a na základě již zmíněného cíle byla stanovena výzkumná otázka: Jaké faktory ovlivňují motivaci k návštěvách v sex byznysu? Výběrovým souborem jsou využity příspěvky návštěvníků webových stránek www.nornik.net. Na webových stránkách se zaměřuji na sekce související s motivací k návštěvám privátního sex byznysu. Z analýzy vzniklo 11 kategorií, které jsem uspořádala na základě výsledků vzniklých z otevřeného, axiálního kódování. Diagramy znázorňují motivaci klientů k návštěvám privátního sex byznysu, jsou doplněné o autentické výroky některých uživatelů. Výsledky výzkumu zobrazují stěžejní motivaci klientů k návštěvám privátního sex byznysu. Z analýzy vyplynulo, že mezi hlavní faktory, které ovlivňují motivaci klientů, řadíme první návštěvu privátního sex byznysu, fyzický vzhled pracovnic, jejich oděv, intimní partie, atributy jejich osoby, prostory privátů, rozsah poskytovaných služeb, kvalita poskytovaných služeb, komunikace a domluva se sexuální pracovnicí, cenová relace služeb a internetová inzerce.