dc.contributor.advisor | Marková, Aneta | |
dc.contributor.author | Rybová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2022-03-09T07:27:46Z | |
dc.date.available | 2022-03-09T07:27:46Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-05-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/39424 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tranzitního období u osoby s kombinovaným postižením, konkrétně lehkým mentálním postižením a narušením komunikační schopnosti (dále jen ,,NKS"), a to přechodem ze speciální internátní školy logopedické na 2. stupeň běžné základní školy s denní docházkou.
V práci se snažím nastínit nejvíce problematické oblasti, se kterými byl konkrétní vybraný žák konfrontován v tranzitním období a uvádím využité kompenzační mechanismy. Dále se pokouším navrhnout i jiné formy kompenzace, které by mohly být u konkrétního žáka v tranzitním období přínosné.
V závěru popisuji současný stav u sledovaného žáka a prognózu jeho uplatnění v budoucím profesním životě. | cze |
dc.format | 52 s. | |
dc.format | 52 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Tranzitní období | cze |
dc.subject | kombinované postižení | cze |
dc.subject | ZŠ běžného typu | cze |
dc.subject | ZŠ speciální | cze |
dc.subject | vývojová dysfázie | cze |
dc.subject | lehká mentální retardace | cze |
dc.subject | Transit period | eng |
dc.subject | combined disability | eng |
dc.subject | Primary school | eng |
dc.subject | Special primary schools | eng |
dc.subject | developmental dysphasia | eng |
dc.subject | light mental retardation | eng |
dc.title | Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu | cze |
dc.title.alternative | Transit period in the lives of people with combined disabilities: Transition planning of the transition from special education to the ordinary educational process | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 54631 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the issue of the transit period for people with combined disabilities, namely light mental disabilities and impairment of communication abilities (hereinafter referred to as "NKS"), by passing from a special boarding school of logopedics to the 2nd level of ordinary elementary schools with daily attendance.
In the work I try to outline the most problematic areas with which the particular pupil was confronted during the transit period and I present used compensatory mechanisms.
I also try to suggest other forms of compensation that could be beneficial for a particular pupil in the transit period.
In conclusion, I describe the current state of the pupil and the prognosis of his application in future professional life. | eng |
dc.date.accepted | 2018-06-21 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika - vychovatelství | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Brůhová, Šárka | |