Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorEhrlichová, Magdalena
dc.contributor.authorUrbanová, Zuzana
dc.date.accessioned2022-03-08T14:32:27Z
dc.date.available2022-03-08T14:32:27Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38850
dc.description.abstractBakalářská práce představuje metodu sebereflexe, jako důležitou součást odborné přípravy. Sebereflexe jako nástroj profesního a osobnostního růstu pedagogů volného času. Úvodní část práce popisuje sebereflexi a cestu k ní a její souvislosti s reflexí a rozvojem reflektivního myšlení. Další část představuje požadavky na vzdělání a na osobnost pedagoga volného času, dle legislativy i nad její rámec. Závěrečná část práce popisuje místo odborné praxe a v jejím rámci představuje podněty pro sebereflexi.cze
dc.format37 s. (70 387 znaků).
dc.format37 s. (70 387 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsebereflexecze
dc.subjectreflexecze
dc.subjectsebepoznánícze
dc.subjectodborná praxecze
dc.subjectvysoká školacze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectodborná kvalifikacecze
dc.subjectprofesní růst.cze
dc.subjectSelf-reflectioneng
dc.subjectreflectioneng
dc.subjectpractiseeng
dc.subjecthigh school educationeng
dc.subjectleisure studieseng
dc.subjectcompetences.eng
dc.titlePodněty pro sebereflexi studenta oboru pedagogika volného časucze
dc.title.alternativeSuggestions for Self-reflection of a Leisure Studies Studenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52314
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis examines the method of self-reflection in the reflective practise as a tool for improving the professional and personal skills of students of leisure studies. First part deals with definitions and meanings of self-reflection and connection with process of reflection and the improvement of the reflective thinking. Next part examines also the charakteristics which a teacher of leisure studies should have and what education he must have to be able to work in the state organizations. The last part introduce practise in high school education and examies where is possible to impriove self-reflection skill.eng
dc.date.accepted2018-06-06
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMacků, Richard


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam