dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Kadlecová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:31:37Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:31:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38784 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá vysvětlením pojmů šikana, šikana a násilí ve společnosti, šikana ve školní třídě na druhém stupni ZŠ, dále se zabývá účastníky školní šikany a především mlčící většinou. Nakonec se zaměřuje na malou sociální skupinu a skupinovou dynamiku, charakteristiku žáka druhého stupně se zaměřením na morální a emoční vývoj.
Cílem bakalářské práce je pomocí rozhovorů diferencovaně popsat současné postoje účastníků šikany v minulosti. Vzhledem k cíli je využit kvalitativní výzkum za pomocí metody kódování. | cze |
dc.format | 63 s. | |
dc.format | 63 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | šikana | cze |
dc.subject | šikana ve společnosti | cze |
dc.subject | šikana ve školní třídě | cze |
dc.subject | účastníci školní šikany | cze |
dc.subject | mlčící většina | cze |
dc.subject | malá sociální skupina | cze |
dc.subject | skupinová dynamika | cze |
dc.subject | patologie skupiny | cze |
dc.subject | morální vývoj | cze |
dc.subject | emoční vývoj | cze |
dc.subject | vrstevnické skupiny | cze |
dc.subject | bullying | eng |
dc.subject | bullying in society | eng |
dc.subject | bullying in the classroom | eng |
dc.subject | school bullying | eng |
dc.subject | silent majority | eng |
dc.subject | small social group | eng |
dc.subject | group dynamics | eng |
dc.subject | group pathology | eng |
dc.subject | moral development | eng |
dc.subject | emotional development | eng |
dc.subject | peer group | eng |
dc.title | Školní žákovská šikana a problém mlčící většiny | cze |
dc.title.alternative | School pupil bullying and the problem of the silent majority | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 48323 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the explanation of the terms bullying, bullying and violence in society, bullying in the school class at the second level of elementary school, as well as the participants of school bullying and above all the silent majority. Finally, it focuses on a small social group and group dynamics, the characteristics of a second-degree student with a focus on moral and emotional development.
The aim of the bachelor thesis is to describe the current attitudes of bullying participants in the past by means of interviews. The qualitative research using the coding method is used. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální a charitativní práce | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální práce | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Novotný, Michal | |