dc.contributor.advisor | Zbudilová, Helena | |
dc.contributor.author | Stieblerová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:30:59Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:30:59Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38753 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje tématu dysfunkční rodiny v současné literatuře pro děti a mládež a využití vybraných děl v pedagogice volného času. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a souvislosti vzhledem k tématu práce: (dys)funkční rodina a její vliv na děti předškolního a mladšího školního věku, výchovné cíle pedagogiky volného času a vhodné metody pro práci s textem. V teoretické části jsou představena vybraná literární díla pro děti a mládež s tematikou dysfunkční rodiny. Praktická část je věnována popisu a rozboru poznatků z ověření pracovních listů, včetně popisu vlastní reflexe. Přínosem diplomové práce je v praxi ověřený materiál, tj. soubor pracovních listů, který je určený pro práci pedagoga volného času s dětmi předškolního a mladšího školního věku. | cze |
dc.format | 113 s. | |
dc.format | 113 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dysfunkční rodina | cze |
dc.subject | funkční rodina | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | pracovní listy | cze |
dc.subject | dysfunctional family | eng |
dc.subject | functional family | eng |
dc.subject | preschoolage | eng |
dc.subject | younger schoolage | eng |
dc.subject | worksheets. | eng |
dc.title | Dílna pedagoga volného času: Téma dysfunkční rodiny v literatuře pro děti a mládež | cze |
dc.title.alternative | Workshop of free time teacher: The theme of a dysfunctional family in literature for children and youth | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 51836 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is dedicated to the topic of dysfunctional family in modern literature for children and young people with support of selected books of free time pedagogy. The thesis cisis of theoretical and practical part. Theoretical part speaks about the main terms and links in connection to the topic of thesis: (dys)functional family and its influence to the children of preschool and younger schoolage, educativeaims of free time pedagogy as well as the suitable method sapplicable when working with texts. In theoretial part, I introdukce selected books for children and young people dealing with the topic of dysfunctional family. Practical part is dedicated to the description and analysis offindings from worksheets, including description of own reflexion. Benefit of this thesis is the material implemented in real-life conditions, i.e. set of worksheets which is intended for work of free time teacher with children of preschool and younger schoolage. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Samcová, Petra | |