dc.contributor.advisor | Dudová, Anna | |
dc.contributor.author | Rothová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:30:56Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:30:56Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38750 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá názory pedagogů na zařazování soutěživých her do prostředí mateřské školy. Cílem práce je zjistit a analyzovat názory určitého vybraného vzorku pedagogů na tuto problematiku.
Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní kapitoly jsou věnovány problematice pojetí hry různých autorů a autorit, místu hry předškolního dítěte v prostředí mateřské školy a také samostatné problematice soutěživé hry. Hlavní částí práce je pak analýza a zhodnocení provedeného výzkumného šetření.
Podstatou empirické části je kvalitativní výzkum. Metodou získávání dat je polostrukturovaný rozhovor, prostřednictvím kterého jsou pedagogové působící na terciárním stupni vzdělávání dotazováni na zařazování soutěživých her do prostředí mateřské školy. | cze |
dc.format | 92 s. | |
dc.format | 92 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | obecné teorie her | cze |
dc.subject | různá pojetí hry | cze |
dc.subject | pravidla a znaky hry | cze |
dc.subject | klasifikace her | cze |
dc.subject | hra předškolního dítěte | cze |
dc.subject | předškolní období | cze |
dc.subject | definice hry | cze |
dc.subject | význam hry | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | pedagog | cze |
dc.subject | soutěživá hra | cze |
dc.subject | kooperace | cze |
dc.subject | prosociální chování | cze |
dc.subject | dětské sebepojetí | cze |
dc.subject | general game theory | eng |
dc.subject | various game concepts | eng |
dc.subject | rules and characters of the game | eng |
dc.subject | classification of games | eng |
dc.subject | pre-school child games | eng |
dc.subject | preschool period | eng |
dc.subject | game definition | eng |
dc.subject | game importance | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | pedagogue | eng |
dc.subject | competitive game | eng |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.subject | prosocial behavior | eng |
dc.subject | child's self-concept | eng |
dc.title | Názory pedagogů na zařazování soutěživých her do prostředí mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Educationalists'views on the iclusion of competitive games in the Kindergarten | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 51771 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the opinions of teachers on the inclusion of competitive games in the nursery environment. The aim of the thesis is to find and analyze the opinions of a selected sample of teachers on this issue.
The work is divided into four main chapters. The introductory chapters are devoted to the concept of the game of various authors and authorities, to the place of preschool child play in the environment of the kindergarten and also to the separate problems of the competitive game. The main part of the thesis is the analysis and evaluation of the research carried out.
The essence of the empirical part is qualitative research. The data acquisition method is a semi-structured interview, through which educators working at the tertiary level of education are asked to include competing games in nursery schools. | eng |
dc.date.accepted | 2018-06-01 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Filip, Michal | |