dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Bečvářová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:30:50Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:30:50Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38743 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá čtenářstvím ve volném čase a je koncipována do dvou částí. Teoretická část pojednává o čtenářství, volném čase, pubescentním čtenářství, vlivech působících na dětské čtenářství a o podpoře čtenářství ve volném čase. Dále se zabývá čtenářskými kluby a provedenými výzkumy v oblasti čtenářství.
Praktická část představuje výzkum ve čtenářských klubech na ZŠ a MŠ T. Šobra v Písku, na ZŠ a MŠ J. K. Tyla v Písku a na ZŠ a MŠ Záhoří, jehož cílem je zjistit jaký vztah měly děti ke čtení před zahájením docházky do čtenářského klubu a jaký vztah ke čtení mají v současné době po určité době jeho navštěvování. | cze |
dc.format | 94 s. | |
dc.format | 94 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | čtenářství | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | čtenářské kluby | cze |
dc.subject | podpora čtenářství | cze |
dc.subject | pubescentní čtenářství | cze |
dc.subject | knihovna | cze |
dc.subject | reading | eng |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | reading clubs | eng |
dc.subject | reading support | eng |
dc.subject | puberty reading | eng |
dc.subject | library | eng |
dc.title | Čtenářství ve volném čase | cze |
dc.title.alternative | Reading in leisure time | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 51449 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with free-time reading and is conceived in two parts. The theoretical part deals with reading, leisure time, pubescent readership, influences on children's readership, and support for leisure reading. It also deals with readers' clubs and research in the field of reading.
The practical part consists of research in the readers' clubs at elementary schools and kindergartens in T. Šobra in Písek, J.K. Tyl and Záhoří in order to discover what kind of relationship children had to reading prior to attending the reading club and what reading relationship they have after a certain period of time of visiting such a club. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kolářová, Lucie | |