Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKaplánek, Michal
dc.contributor.authorKočovská, Alena
dc.date.accessioned2022-03-08T14:30:48Z
dc.date.available2022-03-08T14:30:48Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38741
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá objasněním pojmu otevřený klub. První část práce popisuje základní pojmy, které jsou charakteristické pro otevřený klub. Jedná se především o spontánní činnosti a nízkoprahovost. Principem nízkoprahovosti se vyznačují i jiná zařízení, která jsou legislativně ukotvena v zákoně. Jedná se o Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež. Práce popisuje vznik, vývoj, zaměření a obsah práce této instituce. Práce objasňuje otevřenou práci s mládeží, která je uskutečňována na základě různých volnočasových nabídek. Tyto nabídky zprostředkovávají i otevřené kluby a Salesiánská střediska. Poslední kapitola této části práce poukazuje na základní rozdíly mezi otevřeným klubem a nízkoprahovým zařízením pro děti a mládež, na jejichž základě je zařízení provozováno. Druhá část práce se zabývá podrobnou analýzou Školního vzdělávacího programu vybraného zařízení, který provozuje otevřený klub. Cílem výzkumné části práce je v daném dokumentu najít informace o otevřeném klubu a posoudit míru a kvalitu zjištěných údajů.cze
dc.format94 s.
dc.format94 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectotevřené klubycze
dc.subjectotevřená práce s dětmi a mládežícze
dc.subjectnízkoprahová zařízení pro děti a mládežcze
dc.subjectŠkolní vzdělávací programcze
dc.subjectzájmové vzdělávánícze
dc.subjectsalesiánská pedagogikacze
dc.subjectstreetworkcze
dc.subjectinformální výchovacze
dc.subjectanimacecze
dc.subjectneorganizovaná mládežcze
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectopen clubseng
dc.subjectopen activities for children and youtheng
dc.subjectlow-threshold centres for children and youtheng
dc.subjectSchool Education Programmeeng
dc.subjectleisure educationeng
dc.subjectSalesian pedagogyeng
dc.subjectstreetworkeng
dc.subjectinformal educationeng
dc.subjectanimationeng
dc.subjectunorganized youtheng
dc.titleOtevřené kluby a jejich místo ve školním vzdělávacím programu DDMcze
dc.title.alternativeOpen clubs and their position in the School Education Programme of Children and Youth Centreseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50522
dc.description.abstract-translatedThe aim of the master's thesis is to clarify the concept of open clubs. Basic terms connected to an open club are defined in the first part of the thesis. Spontaneous activities and low-threshold approaches are the most important there. The principle of low-threshold approaches are typical also for other institutions, that are registered in law. It concerns low-threshold centres for children and youth. The origin, development, aiming and activities of these centres are described. The thesis explains open activities for young people offered by different leisure time centres. Also open clubs and Salesian centres offer these activities. The last chapter of this part shows basic differences between an open club and a low-threshold centre for children and youth. The second part of the thesis deals with a detailed analysis of the School Education Programme of a chosen centre carrying on an open club. The aim of the research is to find information about the open club in the document and evaluate the extent and the quality of the discovered details.eng
dc.date.accepted2018-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKolářová, Lucie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam