dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Dřevová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:30:35Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:30:35Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38722 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce popisuje proces implementace vybraných prvků programu Filozofie pro děti do činnosti školní družiny. Teoretická část představuje program Filozofie pro děti a školní družinu. Vlastní výzkumné šetření formou případové studie popisuje program Filozofie pro děti v podobě deseti setkání v rámci programu ranní školní družiny a deseti setkání v rámci programu odpolední školní družiny. Dále se zamýšlí nad zjištěnými faktory, které se při filozofických sezeních objevovaly. | cze |
dc.format | 94 s. (162 857) | |
dc.format | 94 s. (162 857) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Filozofie pro děti | cze |
dc.subject | diskuse | cze |
dc.subject | dialog | cze |
dc.subject | hledající společenství | cze |
dc.subject | filozofické zásady | cze |
dc.subject | trojdimenzionální model myšlení | cze |
dc.subject | kritické myšlení | cze |
dc.subject | tvořivé myšlení | cze |
dc.subject | angažované myšlení | cze |
dc.subject | facilitátor | cze |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | výchova ve volném čase | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | případová studie. | cze |
dc.subject | Philosophy for Children | eng |
dc.subject | discussion | eng |
dc.subject | dialogue | eng |
dc.subject | community of inquiry | eng |
dc.subject | philosophical principles | eng |
dc.subject | multi-dimensional model of thinking | eng |
dc.subject | critical thinking | eng |
dc.subject | creative thinking | eng |
dc.subject | caring thinking | eng |
dc.subject | facilitator | eng |
dc.subject | free time | eng |
dc.subject | leisure education | eng |
dc.subject | after-school club | eng |
dc.subject | case study. | eng |
dc.title | Implementace Filozofie pro děti do oddělení školní družiny | cze |
dc.title.alternative | Implementation of Philosophy for Children in an After-school club | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 47234 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis describes the proces of implementation of selected elements of Philosophy for Children in the activities of an after-school club. Philosophy for Children and the school club are presented in the theoretical part. The case study describes twenty Philosophy for Children sessions carried out in the morning and afternoon school club programme. Furthermore, factors influencing the programme that have been encounte-red during the philosophical sessions are discussed. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-30 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pavelčík, Július | |