Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorDřevová, Šárka
dc.date.accessioned2022-03-08T14:30:35Z
dc.date.available2022-03-08T14:30:35Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38722
dc.description.abstractTato diplomová práce popisuje proces implementace vybraných prvků programu Filozofie pro děti do činnosti školní družiny. Teoretická část představuje program Filozofie pro děti a školní družinu. Vlastní výzkumné šetření formou případové studie popisuje program Filozofie pro děti v podobě deseti setkání v rámci programu ranní školní družiny a deseti setkání v rámci programu odpolední školní družiny. Dále se zamýšlí nad zjištěnými faktory, které se při filozofických sezeních objevovaly.cze
dc.format94 s. (162 857)
dc.format94 s. (162 857)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFilozofie pro děticze
dc.subjectdiskusecze
dc.subjectdialogcze
dc.subjecthledající společenstvícze
dc.subjectfilozofické zásadycze
dc.subjecttrojdimenzionální model myšlenícze
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjecttvořivé myšlenícze
dc.subjectangažované myšlenícze
dc.subjectfacilitátorcze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýchova ve volném časecze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectpřípadová studie.cze
dc.subjectPhilosophy for Childreneng
dc.subjectdiscussioneng
dc.subjectdialogueeng
dc.subjectcommunity of inquiryeng
dc.subjectphilosophical principleseng
dc.subjectmulti-dimensional model of thinkingeng
dc.subjectcritical thinkingeng
dc.subjectcreative thinkingeng
dc.subjectcaring thinkingeng
dc.subjectfacilitatoreng
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectleisure educationeng
dc.subjectafter-school clubeng
dc.subjectcase study.eng
dc.titleImplementace Filozofie pro děti do oddělení školní družinycze
dc.title.alternativeImplementation of Philosophy for Children in an After-school clubeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag47234
dc.description.abstract-translatedThis thesis describes the proces of implementation of selected elements of Philosophy for Children in the activities of an after-school club. Philosophy for Children and the school club are presented in the theoretical part. The case study describes twenty Philosophy for Children sessions carried out in the morning and afternoon school club programme. Furthermore, factors influencing the programme that have been encounte-red during the philosophical sessions are discussed.eng
dc.date.accepted2018-05-30
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePavelčík, Július


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam