Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorBrisudová, Eva
dc.date.accessioned2022-03-08T14:30:32Z
dc.date.available2022-03-08T14:30:32Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38713
dc.description.abstractDiplomová práce je tvo ena z teoretické a praktické části. Teoretická část práce se zabývá vymezením d le itých pojm jakými jsou Filozofie pro děti, historický vývoj tohoto programu, osobnost dítěte, komunikace a my lení dětí p ed kolního věku. Praktická část je koncipována jako ízený dialog s dětmi v p ed kolním vzdělání, velký d raz je zde kladen na vyjád ení jejich emoce a pro ívání dané situace.cze
dc.format100 s. (178 224 znaků)
dc.format100 s. (178 224 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFilosofie pro děticze
dc.subjectmate ská kolacze
dc.subjectp ed kolní vzdělávánícze
dc.subjectmy lenícze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectvývoj ečicze
dc.subjectsocializace dítěte v p ed kolním vzdělávánícze
dc.subjectidentita dítětecze
dc.subjecthracze
dc.subjectp íběhcze
dc.subjectvyprávěnícze
dc.subjectemocecze
dc.subjectjemná motorikacze
dc.subjecthrubá motorikacze
dc.subjectzrakové vnímánícze
dc.subjectsluchové vnímánícze
dc.subjectkognitivní vývojcze
dc.subjectmorálně etický vývoj p ed kolního dítěte.cze
dc.subjectPhilosophy for childreneng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectthinkingeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectspeech developmenteng
dc.subjectchild socialization in preschool educationeng
dc.subjectchild identityeng
dc.subjectplayeng
dc.subjectstoryeng
dc.subjectstorytellingeng
dc.subjectemotioneng
dc.subjectfine motor skillseng
dc.subjectgross motor skillseng
dc.subjectvisual perceptioneng
dc.subjecthearing perceptioneng
dc.subjectcognitive developmenteng
dc.subjectmoral ethical development of a preschool child.eng
dc.titleRozvoj myšlenkových a komunikačních dovedností dětí předškolního věku v kontextu Filozofie pro děticze
dc.title.alternativeDevelopment of the thought and communication skills of preschool children in the context of Philosophy for Childreneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag43509
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with a definition of important concepts such as philosophy for children, historical development of this program, personality of a child, communication and thinking of pre-school children. The practical part is conceived as a controlled dialogue with children in preschool education, with a great emphasis on expressing their emotions and experiencing a given situation.eng
dc.date.accepted2018-09-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBauman, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam