dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Brisudová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:30:32Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:30:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38713 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je tvo ena z teoretické a praktické části. Teoretická část práce se zabývá vymezením d le itých pojm jakými jsou Filozofie pro děti, historický vývoj tohoto programu, osobnost dítěte, komunikace a my lení dětí p ed kolního věku. Praktická část je koncipována jako ízený dialog s dětmi v p ed kolním vzdělání, velký d raz je zde kladen na vyjád ení jejich emoce a pro ívání dané situace. | cze |
dc.format | 100 s. (178 224 znaků) | |
dc.format | 100 s. (178 224 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Filosofie pro děti | cze |
dc.subject | mate ská kola | cze |
dc.subject | p ed kolní vzdělávání | cze |
dc.subject | my lení | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | vývoj eči | cze |
dc.subject | socializace dítěte v p ed kolním vzdělávání | cze |
dc.subject | identita dítěte | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | p íběh | cze |
dc.subject | vyprávění | cze |
dc.subject | emoce | cze |
dc.subject | jemná motorika | cze |
dc.subject | hrubá motorika | cze |
dc.subject | zrakové vnímání | cze |
dc.subject | sluchové vnímání | cze |
dc.subject | kognitivní vývoj | cze |
dc.subject | morálně etický vývoj p ed kolního dítěte. | cze |
dc.subject | Philosophy for children | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | thinking | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | speech development | eng |
dc.subject | child socialization in preschool education | eng |
dc.subject | child identity | eng |
dc.subject | play | eng |
dc.subject | story | eng |
dc.subject | storytelling | eng |
dc.subject | emotion | eng |
dc.subject | fine motor skills | eng |
dc.subject | gross motor skills | eng |
dc.subject | visual perception | eng |
dc.subject | hearing perception | eng |
dc.subject | cognitive development | eng |
dc.subject | moral ethical development of a preschool child. | eng |
dc.title | Rozvoj myšlenkových a komunikačních dovedností dětí předškolního věku v kontextu Filozofie pro děti | cze |
dc.title.alternative | Development of the thought and communication skills of preschool children in the context of Philosophy for Children | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 43509 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with a definition of important concepts such as philosophy for children, historical development of this program, personality of a child, communication and thinking of pre-school children. The practical part is conceived as a controlled dialogue with children in preschool education, with a great emphasis on expressing their emotions and experiencing a given situation. | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-05 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bauman, Petr | |