dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Jírovec, Luboš | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:24:38Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:24:38Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2017-12-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38632 | |
dc.description.abstract | Závěrečná diplomová práce se zabývá měřením sociálního klimatu učitelského sboru střední školy, a jaký mají interpersonální vztahy vliv na výchovně vzdělávací proces ve školním prostředí. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které přímo souvisejí s klimatem učitelského sboru a dále jsou uvedeny i různé podoby mezilidských vztahů ve školním prostředí. V praktické části je provedeno šetření na konkrétním učitelském sboru konkrétní střední odborné školy. Po vyhodnocení výsledků je provedena komparace s tzv. orientačními normami, jejichž tvůrci jsou autoři standardizovaného dotazníku KUS. Ten byl použit k realizaci diagnostiky klimatu učitelského sboru v této práci. Výsledky jsou prezentovány pomocí tabulek a grafů s rozsáhlými komentáři. | cze |
dc.format | 128 s. | |
dc.format | 128 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociální klima | cze |
dc.subject | klima učitelského sboru | cze |
dc.subject | interpersonální vztahy | cze |
dc.subject | social climate | eng |
dc.subject | climate of teaching staff | eng |
dc.subject | interpersonal relationship | eng |
dc.title | Klima učitelského sboru a interakce pedagogů na pracovišti a ve výchovně vzdělávacím procesu | cze |
dc.title.alternative | The climate of the teaching staff at work and in the educational proces | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 50324 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma work deals with social climate measuring within secondary school teaching staff and interpersonal relationship impact on training and education process in school environment. The theoretical part involves terms related to teaching staff climate and explores various forms of interpersonal relationship in school environment. The practical part investigates a particular teaching staff at a particular vocational school. The outcome analysis is compared to standardised specifications composed by KUS questionnaire schedule authors. This has been utilised to implement teaching staff diagnosis in this work. The results are provided in form of charts and graphs with a detailed description. | eng |
dc.date.accepted | 2018-01-19 | |
dc.description.department | Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství informatiky pro střední školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bakala, Břetislav | |
dc.contributor.referee | Novák, Milan | |