Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimůnek, Michal
dc.contributor.authorKněžínek, Petr
dc.date.accessioned2022-03-08T14:08:22Z
dc.date.available2022-03-08T14:08:22Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-06-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38413
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá psychosociálním klimatem školního prostředí, zejména možnostmi jeho zkoumání. Práce v první části předkládá důležitá východiska kvalitativního sociologického výzkumu se zaměřením na etnografický přístup. Na první část navazuje výzkumná zpráva z vykonaného výzkumu psychosociálního klimatu základní školy v Nové Bystřici. Závěr práce se týká doporučení pro školu vycházející ze zjištěných charakteristik. Dokončené výzkumy klimatu škol využívají především kvalitativní metody sběru dat. Předložená práce využívá metody kvalitativní a snaží se ukázat, že takové metody výzkumu jsou vhodné pro výzkum klimatu škol.cze
dc.format82 s.
dc.format82 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklima školycze
dc.subjectsociologický výzkumcze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjectetnografiecze
dc.subjectschool climateeng
dc.subjectsociological researcheng
dc.subjectqualitative researcheng
dc.subjectethnographyeng
dc.titleKLIMA ŠKOLY: KVALITATIVNÍ STUDIE JEDNÉ VYBRANÉ ŠKOLYcze
dc.title.alternativeSCHOOL CLIMATE: A QUALITATIVE STUDY OF ONE SELECTED SCHOOLeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49567
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the psychosocial climate of the school environment, especially the possibilities of its exploration. The work presents important sources of qualitative sociological research with a focus on the ethnographic approach in the first part. The first part follows the research report from the conducted research on the psychosocial climate of the elementary school in Nová Bystřice. The conclusion of the thesis concerns the recommendations for the school based on the identified characteristics. Completed school climate surveys mainly use qualitative data collection methods. This thesis uses qualitative methods and tries to show that such research methods are suitable for schools climate research.eng
dc.date.accepted2018-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePavličíková, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam