Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNosková, Milena
dc.contributor.authorPelikánová, Petra
dc.date.accessioned2022-03-08T14:08:00Z
dc.date.available2022-03-08T14:08:00Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38397
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o stavu slovní zásoby žáků šestých a devátých tříd. Cílem bylo zjistit, jak žáci rozumí slovům na periferii slovní zásoby, zejména slovům knižním, archaismům, historismům a poetismům. Práce je koncipována do dvou částí, teoretické a praktické. V první části je podána definice základních pojmů souvisejících s tématem. V praktické části je popsán průběh a výsledky testu, který žáci vyplnili. Na jeho základě se zjistily odpovědi na předem definované výzkumné otázky.cze
dc.format82 s. (103 739 znaků), 12 s.
dc.format82 s. (103 739 znaků), 12 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlexikologiecze
dc.subjectlexikální úroveňcze
dc.subjectslovní zásobacze
dc.subjectperiferie slovní zásobycze
dc.subjectarchaismycze
dc.subjecthistorismycze
dc.subjectslova knižnícze
dc.subjectpoetismycze
dc.subjectžák základní školycze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectlexicologyeng
dc.subjectlexical skillseng
dc.subjectvocabularyeng
dc.subjectthe periphery of the vocabularyeng
dc.subjectarchaismseng
dc.subjecthistorismseng
dc.subjectliterary expressionseng
dc.subjectpoetismseng
dc.subjectprimary school pupileng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleK lexikální úrovni žáků 2. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeLexical skills of upper primary school pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49249
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis deals with the state of pupils' vocabulary in the sixths and ninths grades. The thesis focuses on the pupils' understanding of the words which occur at the periphery of the vocabulary, mainly to literary expressions, archaisms, historisms, poetisms. The thesis is divided into two parts. In the first, theoretical, part is given deffiniton off basic terms related to the topic. In the second, practical, part is described whole cours and results of tests, which I gave to the pupils. Based on these test I have answered predefined research questions.eng
dc.date.accepted2018-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVágnerová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam