dc.contributor.advisor | Nosková, Milena | |
dc.contributor.author | Pelikánová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:08:00Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:08:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38397 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o stavu slovní zásoby žáků šestých a devátých tříd. Cílem bylo zjistit, jak žáci rozumí slovům na periferii slovní zásoby, zejména slovům knižním, archaismům, historismům a poetismům. Práce je koncipována do dvou částí, teoretické a praktické. V první části je podána definice základních pojmů souvisejících s tématem. V praktické části je popsán průběh a výsledky testu, který žáci vyplnili. Na jeho základě se zjistily odpovědi na předem definované výzkumné otázky. | cze |
dc.format | 82 s. (103 739 znaků), 12 s. | |
dc.format | 82 s. (103 739 znaků), 12 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | lexikologie | cze |
dc.subject | lexikální úroveň | cze |
dc.subject | slovní zásoba | cze |
dc.subject | periferie slovní zásoby | cze |
dc.subject | archaismy | cze |
dc.subject | historismy | cze |
dc.subject | slova knižní | cze |
dc.subject | poetismy | cze |
dc.subject | žák základní školy | cze |
dc.subject | výzkum | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | lexicology | eng |
dc.subject | lexical skills | eng |
dc.subject | vocabulary | eng |
dc.subject | the periphery of the vocabulary | eng |
dc.subject | archaisms | eng |
dc.subject | historisms | eng |
dc.subject | literary expressions | eng |
dc.subject | poetisms | eng |
dc.subject | primary school pupil | eng |
dc.subject | research | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.title | K lexikální úrovni žáků 2. stupně ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Lexical skills of upper primary school pupils | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49249 | |
dc.description.abstract-translated | My diploma thesis deals with the state of pupils' vocabulary in the sixths and ninths grades. The thesis focuses on the pupils' understanding of the words which occur at the periphery of the vocabulary, mainly to literary expressions, archaisms, historisms, poetisms. The thesis is divided into two parts. In the first, theoretical, part is given deffiniton off basic terms related to the topic. In the second, practical, part is described whole cours and results of tests, which I gave to the pupils. Based on these test I have answered predefined research questions. | eng |
dc.date.accepted | 2018-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vágnerová, Marta | |