dc.contributor.advisor | Nosková, Milena | |
dc.contributor.author | Zákostelská, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:07:33Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:07:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38378 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na téma čtenářské gramotnosti žáků na druhém stupni základních škol. Stěžejní částí práce je reflexe vybraných čtenářských dílen. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou charakterizovány základní pojmy související s tématem. Tato část zahrnuje vymezení pojmu gramotnost, čtenářská gramotnost a popisuje metodu dílna čtení. Součástí teorie jsou rovněž mezinárodní výzkumy zabývající se čtenářskou gramotností a metody, které se užívají k jejímu rozvoji.
Praktická část popisuje realizaci a průběh vybraných čtenářských dílen prostřednictvím přímého pozorování a reflexi jejich vlastního vedení. Poslední část práce se zabývá uskutečněnými rozhovory vedené s pedagogy. | cze |
dc.format | 98 s. (200 318 znaků), 19 s. | |
dc.format | 98 s. (200 318 znaků), 19 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | gramotnost | cze |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | čtenářská dílna | cze |
dc.subject | čtení | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | výzkum | cze |
dc.subject | pozorování | cze |
dc.subject | polostrukturovaný rozhovor | cze |
dc.subject | literacy | eng |
dc.subject | reading literacy | eng |
dc.subject | literacy workshop | eng |
dc.subject | reading | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | research | eng |
dc.subject | observation | eng |
dc.subject | semi-structured interview | eng |
dc.title | K problematice čtenářské gramotnosti žáků 2. stupně ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Problems in literacy in reading in the second grade at primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49145 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focuses on the topic of reading literacy of pupils at the second period of elementary school. The focus of the thesis is a reflexion of chosen literacy workshops. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the basic terms connected to the topic such as literacy, reading literacy and it also describes the method of literacy workshop. The theoretical part includes also the international researches dealing with the reading literacy and with the methods used to develop the literacy.
The practical part describes the realization and the proces of chosen literacy workshops based on direct observation and on reflexion of their development. The last parti of the thesis offers the real interviews with the teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2018-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVan | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šimková, Ivana | |