Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNosková, Milena
dc.contributor.authorZákostelská, Kristýna
dc.date.accessioned2022-03-08T14:07:33Z
dc.date.available2022-03-08T14:07:33Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38378
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na téma čtenářské gramotnosti žáků na druhém stupni základních škol. Stěžejní částí práce je reflexe vybraných čtenářských dílen. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou charakterizovány základní pojmy související s tématem. Tato část zahrnuje vymezení pojmu gramotnost, čtenářská gramotnost a popisuje metodu dílna čtení. Součástí teorie jsou rovněž mezinárodní výzkumy zabývající se čtenářskou gramotností a metody, které se užívají k jejímu rozvoji. Praktická část popisuje realizaci a průběh vybraných čtenářských dílen prostřednictvím přímého pozorování a reflexi jejich vlastního vedení. Poslední část práce se zabývá uskutečněnými rozhovory vedené s pedagogy.cze
dc.format98 s. (200 318 znaků), 19 s.
dc.format98 s. (200 318 znaků), 19 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgramotnostcze
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectčtenářská dílnacze
dc.subjectčtenícze
dc.subjectžákcze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectpozorovánícze
dc.subjectpolostrukturovaný rozhovorcze
dc.subjectliteracyeng
dc.subjectreading literacyeng
dc.subjectliteracy workshopeng
dc.subjectreadingeng
dc.subjectpupileng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectobservationeng
dc.subjectsemi-structured intervieweng
dc.titleK problematice čtenářské gramotnosti žáků 2. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeProblems in literacy in reading in the second grade at primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49145
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on the topic of reading literacy of pupils at the second period of elementary school. The focus of the thesis is a reflexion of chosen literacy workshops. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the basic terms connected to the topic such as literacy, reading literacy and it also describes the method of literacy workshop. The theoretical part includes also the international researches dealing with the reading literacy and with the methods used to develop the literacy. The practical part describes the realization and the proces of chosen literacy workshops based on direct observation and on reflexion of their development. The last parti of the thesis offers the real interviews with the teachers.eng
dc.date.accepted2018-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimková, Ivana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam