dc.contributor.advisor | Nosková, Milena | |
dc.contributor.author | Bublíková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:07:31Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:07:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38376 | |
dc.description.abstract | Teoretická část diplomové práce shrnuje pojetí teorie slovních druhů z několika odborných příruček o české mluvnici. Zabývá se i oblastí Jazyk a jazyková komunikace v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. V této části se také blíže seznamujeme s termíny metody výuky, tradiční metody výuky a inovativní metody výuky.
V praktické části se nacházejí již zpracované inovativní metody výuky vybraných slovních druhů na prvním stupni základní školy a jejich praktické ověření. Je zde také popsáno rozvržení učiva českého jazyka na prvním stupni základní školy a ztvárnění učiva slovních druhů ve vybraných učebnicích. | cze |
dc.format | 70 s. (112 338 znaků) | |
dc.format | 70 s. (112 338 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Slovní druhy | cze |
dc.subject | metody výuky | cze |
dc.subject | tradiční metody výuky | cze |
dc.subject | inovativní metody výuky. | cze |
dc.subject | Word species | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | traditional teaching methods | eng |
dc.subject | innovative methods of teaching. | eng |
dc.title | Inovativní metody výuky vybraných slovních druhů na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Innovative teaching methods of selected word classes at the elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49139 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part of the diploma thesis summarizes the conception of the theory of Word species from several professional manuals of Czech grammar. It also deals with Language and language communication in the Framework education programme of basic education. This part also getting the terms like teaching methods, traditional teaching methods and innovative teaching methods.
In practical part there are already processed innovative methods of teaching selected word species at the first stage of elementary school and their practical verification. It also describes the depiction of curriculum word species in selected Czech language textbooks for the first stage of the elementary school, which are also evaluated here. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šimková, Ivana | |