Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorDražanová, Dana
dc.date.accessioned2022-03-08T14:06:45Z
dc.date.available2022-03-08T14:06:45Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38333
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Specifika výuky Pracovních činností na málotřídní škole je zaměřena na vytvoření několika výukových námětů pro předmět Praktické činnosti na málotřídní škole s důrazem na diferenciaci náročnosti činností pro jednotlivé ročníky. V teoretické části jsou obsaženy poznatky o úrovni myšlení u žáků primární školy a jejich schopnostech učit se. Dále se práce zabývá podstatou konstruktivismu, ze kterého vzdělávací oblast Člověk a svět práce vychází především, obsahem této vzdělávací oblasti a jejími cíli. Další kapitolu tvoří charakteristika předmětu Pracovní činnosti a pojmu technická gramotnost, jež spolu úzce souvisí. V poslední kapitole jsou zmíněny alternativní rysy málotřídní školy, pro kterou jsou zpracované činnosti navrženy. V praktické části je uvedeno pět výukových námětů s činnostmi diferencovanými podle jednotlivých ročníků málotřídní školy v rozsahu 3. 5. třídy a u čtyř jejich provedení. Praktickou část uzavírají odpovědi na několik otázek zjišťujících názory učitelek ze dvou jihočeských málotřídních škol na realizované hodiny.cze
dc.format101 s.
dc.format101 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpracovní činnosticze
dc.subjectmálotřídní školacze
dc.subjecttechnická gramotnostcze
dc.subjectvýukové námětycze
dc.subjecthandicraftseng
dc.subjectmultileveled schooleng
dc.subjecttechnical literacyeng
dc.subjectteaching proposalseng
dc.titleSpecifika výuky předmětu Praktické činnosti na málotřídní školecze
dc.title.alternativeThe Specifics in Education of Practical Activities at Small School with Mixed- age Clasroomeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45088
dc.description.abstract-translatedThis Master thesis with a title Specifics of teaching Handicrafts at a multileveled school is focused on creating several teaching proposals for the subject Handicrafts at a multileveled school. The emphasis is put on the differentiation between the levels of difficulty for individual classes. The theoretical part includes findings on a level of thinking of primary-school pupils and their abilities to learn. The thesis also covers the essence of constructivism which is primarily the base of the educational field of Man and the world of work contents of this educational field and its goals. The next chapter includes the characteristics of the subject Handicrafts and of the term technical literacy, which are closely connected. The last chapter mentions alternative features of the multileveled school for which the compiled activities are designed. In the practical part, there are five different teaching proposals for the individual classes of the multileveled school from Year 3 to Year 5 and the execution of four of these proposals is given. The practical part ends with answers to several questions looking into the opinions of teachers from two South Bohemian multileveled schools on the implemented classes.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeAdámek, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam