Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠerá, Božena
dc.contributor.authorLandová, Tereza
dc.date.accessioned2022-03-08T14:06:43Z
dc.date.available2022-03-08T14:06:43Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38328
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá diskusí možností zpestření výuky klíčivosti v podobě pracovních listů a také možností využití testů klíčivosti v badatelské výuce přírodopisu a biologie na základní škole a nižším gymnáziu. Práce čtenáře seznamuje s obecnou problematikou vývoje, stavby a klíčení semen. Dále se zabývá badatelsky orientovaným vyučováním, což je v posledních letech jednou z nejvyužívanějších metod v přírodovědných předmětech. Pracovní listy vytvořené za tímto účelem jsou proto ověřeny v praxi a následně zpracovány a vyhodnoceny. Práce diskutuje, zda je klíčivost vhodným biologickým materiálem pro badatelské vyučování a také, zda lze tyto pracovní listy doporučit jako didaktický výukový materiál umožňující rozvoj dovedností a teoretických znalostí o klíčení.cze
dc.format63 s. (80 000 znaků)
dc.format63 s. (80 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSemena rostlincze
dc.subjectklíčení semencze
dc.subjectpodmínky klíčení rostlincze
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícze
dc.subjectvýuka přírodopisu a biologie.cze
dc.subjectPlant seedseng
dc.subjectseed germinationeng
dc.subjectcondition of germinationeng
dc.subjectinquiry-based educationeng
dc.subjectscience and biology education.eng
dc.titleVyužití klíčivosti v badatelsky orientovaném vyučování na ZŠ a nižším stupni gymnáziacze
dc.title.alternativeUse of seed germination test in the inquiry-based science education at primary and lower secondary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45058
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis discusses the possibilities of diversifying the teaching on the issue of germination in the form of worksheets as well as possibility of using germination tests in the inquiry-based teaching of biology at elementary schools and lower secondary schools. The readers are introduced into the general issues regarding seed development, construction and germination. It then deals with iquiry-based teaching, which is one of the most used methods in biology education in recent years. Worksheets created for this purpose are therefore validated through teaching practice and subsequently processed and evaluated. The paper discusses whether germination is a suitable biological material for inquiry-based teaching and also whether these worksheets can be recommended as a didactic teaching material for the development of skills and theoretical knowledge of germination.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřn-Chncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRokos, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam