Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetr, Jan
dc.contributor.authorBílá, Dita
dc.date.accessioned2022-03-08T14:06:41Z
dc.date.available2022-03-08T14:06:41Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38326
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá analyzováním současného stavu přírodovědných koutků na 1. stupni ZŠ a jejich využíváním v učení o přírodě. Informace jsou získávány na základě dotazníkového šetření. V práci je použit průřezový výzkum zahrnující 47 učitelů, kteří v současné době aktivně vyučují v prvním až pátém ročníku primární školy. Respondenti byli požádáni o vyplnění dotazníku, který obsahoval 19 otázek týkajících se přírodovědných koutků ve škole. Ze souboru odpovědí byly vytvořeny grafy, které zobrazují nejčetnější odpovědi. Z výsledného vyhodnocení výzkumu je patrné, jaký postoj mají učitelé k přírodovědným koutkům a jak je využívají v učení o přírodě. Diplomová práce zároveň obsahuje návrhy aktivit, které lze v přírodovědném koutku realizovat.cze
dc.format77
dc.format77
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpřírodovědný koutekcze
dc.subjectprimární vzdělávánícze
dc.subjectkoutek živé přírodycze
dc.subjectpozorovánícze
dc.subjectpokuscze
dc.subjectprvoukacze
dc.subjectpřírodovědacze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectcorner of natural scienceeng
dc.subjectelementary educationeng
dc.subjectcorner of living natureeng
dc.subjectobservationeng
dc.subjectexperimenteng
dc.subjectteaching about natureeng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titlePřírodovědný koutek na 1. stupni ZŠ - současný stav a možnosti využívání v učení o příroděcze
dc.title.alternativeA corner of natural sciences at grammar school current state and possibilities of its use in teaching about natureeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45038
dc.description.abstract-translatedPresented thesis focuses on the analysis of the current state of natural science corners in Czech grammar schools and of their use in teaching about nature. All fundamental information was obtained through a survey using questionnaires. The analysis is based on a cross-sectional survey amongst 47 teachers that at present teach at grammar school (1st to 5th grade). Every subjects was asked to fill in a questionnaire containing 19 questions regarding natural science corners in subject's school. Presented graphs show the frequency of the most common answers from the pool of all obtained answers. The results clearly indicate the prevailing opinion of teachers on corners of natural science and shed light on their typical way of use in teaching about nature. Furthermore, the thesis also includes suggestions of educational activities that can be organized in a corner of natural science.eng
dc.date.accepted2018-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam