Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorMelková, Blanka
dc.date.accessioned2022-03-08T14:06:32Z
dc.date.available2022-03-08T14:06:32Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-01-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38315
dc.description.abstractCílem diplomové práce je představit, jakým způsobem začínající učitelé vnímají a řeší disciplinární problémy. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickými poznatky, které zahrnují charakteristiku dítěte na prvním stupni ZŠ, osobnost začínajícího učitele a učitele obecně, kázeň, nekázeň, výchovné problémy a teoretický návrh pro řešení výchovných problémů. Druhá část se opírá o výsledky smíšeného výzkumného šetření, které probíhalo prostřednictvím kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum se snaží zjistit, o jaké kázeňské problémy se přesně jedná, kam se učitelé s problémy obracejí, kdo nebo co jim nejvíce pomáhá, o jaké typy dětí s kázeňskými problémy jde a jakým způsobem učitelé řeší kázeňské problémy. Kvalitativní výzkum blíže pojednává o konkrétních problémech a subjektivním přístupu k jejich řešení. Diplomová práce vychází z institucionálního projektu GAJU (GAJU 154/2016/S) "Připravenost studentů a čerstvých absolventů PF JU na řešení výchovných problémů žáků."cze
dc.format94 s. (173 787 znaků)
dc.format94 s. (173 787 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítě na 1. stupni ZŠcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectzačínající učitelcze
dc.subjectklima školní třídycze
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectnekázeňcze
dc.subjectdiagnostické kompetencecze
dc.subjectodměnacze
dc.subjecttrestcze
dc.subjectchildren at the primary schooleng
dc.subjectteachereng
dc.subjectnovice teachereng
dc.subjectclimate in the classeng
dc.subjectdisciplineeng
dc.subjectdisciplinary problemseng
dc.subjectdiagnostic competencieseng
dc.subjectrewardeng
dc.subjectpunishmenteng
dc.titleZpůsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeMethods of a beginning lower primary school teacher in dealing with disciplinary problemseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44888
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis is to introduce the way in which beginning teachers perceive and solve disciplinary problems. This work is divided into two parts. The first part deals with the theoretical knowledge that includes the characteristics of the child at primary school level, the personality of the beginning teacher and the teacher in general, discipline, imprisonment, educational problems and the theoretical idea of solving school problems. In the second part, we rely on the results of a mixed research survey, which was carried out through quantitative and qualitative research. Quantitative research seeks to find out what disciplinary problems are going on exactly where teachers face problems, who or what helps them most, about what types of children have preaching problems, and how teachers address the issue of religion. Qualitative research deals with specific issues and a subjective approach to their solution. The diploma thesis is based on the GAJU institutional project (GAJU 154/2016/S) "Preparing students and fresh graduates of PFU to solve educational problems of pupils."eng
dc.date.accepted2018-02-06
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam