dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Macháčková, Edita | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:06:31Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:06:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38313 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula pro 1. stupeň základní školy se zabývá problematikou mezipředmětových vztahů a jejich uplatňováním ve výuce matematiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Část teoretická přináší analýzu problematiky mezipředmětových vztahů a integrace vzdělávacího obsahu, představuje kurikulární dokument Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, charakterizuje vzdělávací oblast Matematika a její aplikace a další vzdělávací oblasti, se kterými bylo uskutečněno propojení v rámci praktické části. Shrnuje rovněž důležité vývojové charakteristiky dítěte středního školního věku a zkoumá kvalitu užití mezipředmětových vztahů v současných učebnicích matematiky. Praktická část obsahuje soubor úloh kombinujících učivo dvou vzdělávacích oblastí za účelem uplatnění mezipředmětových vtahů, určených k praktickému využití ve výuce na 1. stupni základní školy a část evaluační, jež popisuje a hodnotí průběh realizace všech úloh v praxi. | cze |
dc.format | 112 s. | |
dc.format | 112 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mezipředmětové vztahy | cze |
dc.subject | matematika a její aplikace | cze |
dc.subject | integrace vzdělávacího obsahu | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání | cze |
dc.subject | dítě středního školního věku | cze |
dc.subject | Cross-curricular Links | eng |
dc.subject | mathematics and its application | eng |
dc.subject | curriculum integration | eng |
dc.subject | The Framework Educational Programme for Basic Education | eng |
dc.subject | Primary School child | eng |
dc.title | Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula pro 1. stupeň základní školy | cze |
dc.title.alternative | Interdisciplinary relationships at the level of the planned curriculum for elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 44867 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis Cross-curricular Links Matching Proposed Curriculum for Lower Primary School deals with an issue of cross-curricular links and their usage in Maths teaching. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part provides an analysis of issues of cross-curricular links and curriculum integration, it introduces The Framework Educational Programme for Basic Education, characterises a curriculum of Maths and its application and other areas of education with which a link within the practical part was implemented. It also summarises important features of a Middle Primary School child and it surveys a quality of cross-curricular links usage in contemporary textbooks of Maths. The practical part contains a set of exercises that combine curricula of two areas to apply the cross-curricular links which are intended for practical usage in teaching at Lower Primary School, and evaluating part that describes and evaluates a practical course of implementation. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Petrášková, Vladimíra | |