dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Dufková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:04:02Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:04:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38266 | |
dc.description.abstract | Jako vnitřní hodnoty člověka ovlivňují jeho volný čas, tak i recipročně volný čas působí na jeho systém hodnot. Cílem této bakalářské práce bylo pokusit se najít vztah mezi hodnotovou orientací dnešních středoškoláků a jejich volným časem. V teoretické části práce jsou charakterizovány základní tématické okruhy, tedy volný čas a hodnoty, a to z hlediska definice, funkce a dalších vlivů. Dále je specifikována mládež a období adolescence. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zmonitorován hodnotový systém studentů gymnázia, střední odborné školy a učiliště a porovnán obsah a množství jejich volného času. | cze |
dc.format | 61 s. | |
dc.format | 61 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | žebříček hodnot | cze |
dc.subject | mládež | cze |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | value system | eng |
dc.subject | teenagers | eng |
dc.title | Vliv systému hodnot na volný čas středoškoláků | cze |
dc.title.alternative | The influence of value system on the leisure time activities of high school students | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 53005 | |
dc.description.abstract-translated | Just as the inner values influence people´s leisure time, so does the leisure time have effect on people´s value system. The aim of this bachelor´s thesis was an effort to find the relation between the value orientation of today´s high school students and their leisure time. The thesis consists of two parts. In the theoretical part the basic areas of interest, i.e. leisure time and values, have been characterised by means of definition, function and other influences. Further, the youth and period of adolescence have been specified. The practical part is devoted to the high school students´ value system. The figures have been gained via questionnaire investigation held among students of high schools, secondary schools and vocational schools. The content and amount of their leisure time have been monitored and compared. | eng |
dc.date.accepted | 2018-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Laibrt, Lukáš | |