dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Zacharová, Helena | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:03:36Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:03:36Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38255 | |
dc.description.abstract | Předkládaná bakalářská práce se zabývá projektovým vyučováním a jejím využitím na střední gastronomické škole. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a empirické. V teoretické části je na základě odborné literatury zpracovaná problematika aktivizačních metod na středních odborných školách a shrnutím poznatků o projektovém vyučování. Empirická část pojednává o tvorbě a realizaci výukového projektu zaměřeného na problematiku, která odpovídá charakteru dané školy. Výstupem je metodi-ka, která zpracovaný projekt umožní využít i v dalších školách odborného zaměření. | cze |
dc.format | 59 s. (+ 16 s. příloh) | |
dc.format | 59 s. (+ 16 s. příloh) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Projektová výuka | cze |
dc.subject | střední odborná škola | cze |
dc.subject | gastronomie | cze |
dc.subject | Project education | eng |
dc.subject | secondary vocational school | eng |
dc.subject | gastronomy | eng |
dc.title | Projektové vyučování a možnosti uplatnění na střední gastronomické škole | cze |
dc.title.alternative | Project education and the possibility and applying to culinary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 52612 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with project teaching and its usage at the secondary gastronomy school. It is divided into two parts, theoretical and empirical.
In the theoretical part, the issue of activation methods at secondary vocational scho-ols is elaborated on the basis of professional literature and there is also a summary of finding of the lessons on project teaching.
The empirical part deals with the creation and realization of a teaching project focu-sed on the issue, which corresponds to the character of the given school.
The output is a methodology which will allow to use the processed project in other specialized schools. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |