Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTobias Samohejlová, Marie
dc.contributor.authorPetrášková, Eva
dc.date.accessioned2022-03-08T14:03:34Z
dc.date.available2022-03-08T14:03:34Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38254
dc.description.abstractHlavním tématem této bakalářské práce je využití rytmicko-pohybové výchovy v předškolním vzdělávání dětí se sluchovým postižením. Zabývá se novou kvalitou, která vzniká propojením hudby a pohybu. Zmíněné propojení zpřístupňuje hudbu lidem s nejrůznějším sluchovým postižením a zapojením těla do hudebních činností roste prožitek z vnímané hudby. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku sluchového postižení a možnosti sluchové protetiky. Představuje specifika vývoje dítěte se sluchovým postižením, způsob komunikace a vzdělávání. Dále práce uvádí vlivy hudby, pohybu a jejich vzájemného propojení na člověka. V praktické části se popisuje průběh hudebních a pohybových činností na čtyřech předškolních pracovištích ve dvou MŠ pro sluchově postižené a ve dvou běžných MŠ, ve kterých jsou děti se sluchovým postižením integrovány. Na základě získaných informací a odborné literatury je vypracován blok rytmicko-pohybových činností, který autorka aplikovala v praxi.cze
dc.format75 s. (104 779 znaků).
dc.format75 s. (104 779 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthudbacze
dc.subjectrytmuscze
dc.subjectpohybcze
dc.subjectrytmicko-pohybová výchovacze
dc.subjectsluchové postiženícze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectmusiceng
dc.subjectrhythmeng
dc.subjectmovementeng
dc.subjectrhythmic movement educationeng
dc.subjecthearing impairmenteng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.titleRytmicko-pohybová výchova u dětí se sluchovým postižením v předškolním věkucze
dc.title.alternativeRhythmic movement education of preschool children with hearing impairmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52603
dc.description.abstract-translatedThe main theme of this bachelor's thesis is the purpose of rhythmic-movement education of children with hearing impairment. It deals with a new quality which develops through the connection of music and movement. This connection makes music accessible to people with different hearing impairment and engaging body into musical activities enhances the experience of perceiving music. The theoretical part focuses on the issue of hearing impairment and possibilities of hearing prosthetics. It introduces the specifics of child with hearing impairment development, the way of their communication and education. The thesis also mentions the influence of music, movement and its connection on a person. The practical part covers the musical and movement activities carried out at four pre-school institutions two specialised pre-schools for children with hearing impairment and two ordinary pre-schools integrating children with hearing impairment. Based on the acquired information and specialised literature a series of rhythmic-movement activities was created which was implemented by the author.eng
dc.date.accepted2018-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKocmichová, Gabriela


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam