Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorVališ, Jan
dc.date.accessioned2022-03-08T14:02:58Z
dc.date.available2022-03-08T14:02:58Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38240
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá emoční inteligencí učitelů. Cílem této práce je zjistit, jak učitelé vnímají své kompetence v oblasti emoční inteligence. Práce je rozdělena na teoretickou část a část praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, které jsou věnovány emoční inteligenci, pomáhající a učitelské profesi a osobnosti učitele. Praktická část je založena na hloubkových rozhovorech a řešení modelových situací. Výzkumný soubor je tvořen pěti učiteli základních škol (tři ženy a dva muži) a pěti učiteli základních škol praktických (také tři ženy a dva muži). Věk respondentů se pohybuje mezi 33-61 lety, přičemž délka praxe se mezi respondenty pohybuje mezi 736 lety. Po analýze dat jsem výsledky rozřadil do jednotlivých kategorií a ty jsou poté interpretovány.cze
dc.format97 s. (135 521 znaků).
dc.format97 s. (135 521 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEmoční inteligencecze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectučitelská profesecze
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjectEmotional intelligenceeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectteaching professioneng
dc.subjectteacher's personalityeng
dc.titleEmoční inteligence učitelůcze
dc.title.alternativeEmotional intelligence of teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52117
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the emotional intelligence of teachers. The aim of this work is how teachers perceive their competencies in the field of emotional intelligence. The theoretical part consists of three chapters which are devoted to emotional intelligence, helping and teaching professions and teacher's personality. The practical part is based on in-depth interviews and model situations solution. The research group consist of five elementary school teachers (three women and two men) and five elementary practical school teachers (also three women and two men) aged from 33 to 61 years, while the length of their practice is between 7 to 36 years. The data were analysed and classified into (After the data analysis were make) categories which are subsequently interpreted.eng
dc.date.accepted2018-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNota, Josef


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam