Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorDrdová, Lucie
dc.date.accessioned2022-03-08T14:02:34Z
dc.date.available2022-03-08T14:02:34Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38231
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je vytvořit výukový program, který je zaměřen na seznamování s hudebními nástroji v mateřské škole. Program má zábavnou formou prostřednictvím různých her a atraktivních činností seznámit předškolní děti nejen s jednotlivými nástroji, ale i jejich dělením do třech základních skupin. V teoretické části se zabývám hudebními nástroji v kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání, dále specifiky hudebního vnímání, hudebních představ a paměti předškolního dítěte a charakteristikou jednotlivých hudebních nástrojů. Obsahem praktická části je vytvoření programu Seznamování s hudebními nástroji, jenž odpovídá specifikům vzdělávání předškolních dětí, ověření jeho využitelnosti v mateřské škole, následné vyhodnocení dle předem stanoveného evaluačního plánu a pedagogická opatření přispívající k optimalizaci programu.cze
dc.format49 s., 6 s.příloh
dc.format49 s., 6 s.příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjecthudební nástrojecze
dc.subjectvýukový programcze
dc.subjecthudební činnosti v mateřské školecze
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectmusical instrumentseng
dc.subjecteducational programmeeng
dc.subjectmusical activities in nursery schoolseng
dc.titleSeznamování s hudebními nástroji v mateřské školecze
dc.title.alternativeIntroducion the musical instuments in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51930
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to create an educational programme, which is focused on familiarizing with musical instruments in nursery schools. The program should in a fun form, through various games and attractive activities, introduce to preschool children not only individual instruments but also their division into three basic groups. In the theoretical part, I deal with musical instruments in the context of the Framework Education Programme for Preschool Education, as well as with the specifics of music perception, musical ideas and memory of a preschool child and with characteristics of individual musical instruments. The content of the practical part is creation of a programme Musical Instruments Introduction, which corresponds to the specifics of preschool children education, verification of its use in nursery schools, subsequent evaluation according to a predetermined evaluation plan and pedagogical measures contributing to the optimization of the programme.eng
dc.date.accepted2018-04-17
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDaňhel, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam