Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorJírovcová, Veronika
dc.date.accessioned2022-03-08T14:02:28Z
dc.date.available2022-03-08T14:02:28Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38229
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na přípravu dětí předškolního věku na prvopočáteční psaní. Cílem práce je zjistit, zda a jak jsou děti v mateřských školách připravovány na počáteční psaní. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán vývoj a charakteristika dítěte před nástupem na základní školu. Dále je zmíněno téma školní zralosti a připravenosti dítěte, přípravy na psaní a představení grafomotorických programů, které napomáhají k dobrému zvládnutí budoucího psaní dítěte. V praktické části jsou zpracovány výsledky z kvalitativního výzkumu, který probíhal formou rozhovoru s učiteli v různých mateřských školách.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítě předškolního věkucze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectpočátky psaní.cze
dc.subjectPreschool childeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectschool preparednesseng
dc.subjectinitial writing.eng
dc.titlePříprava dítěte předškolního věku na prvopočáteční psanícze
dc.title.alternativePreparation of the child of pre-school age for the first writingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51903
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on preparation of preschool children for initial writing. The aim of this thesis is to find out whether and how children at nursery schools are being prepared for initial writing. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the evolution and characteristics of a child before going to primary school. It also mentions the topic of school maturity and preparedness of a child, preparations for writing and introduction of graphomotor programs, which are helping the child to successfully manage future writing. In the practical part, the results of a qualitative survey, which was conducted in the form of an interview with teachers in various nursery schools, are processed.eng
dc.date.accepted2018-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMalinovská, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam