dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Jírovcová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:02:28Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:02:28Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-07-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38229 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na přípravu dětí předškolního věku na prvopočáteční psaní. Cílem práce je zjistit, zda a jak jsou děti v mateřských školách připravovány na počáteční psaní. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán vývoj a charakteristika dítěte před nástupem na základní školu. Dále je zmíněno téma školní zralosti a připravenosti dítěte, přípravy na psaní a představení grafomotorických programů, které napomáhají k dobrému zvládnutí budoucího psaní dítěte. V praktické části jsou zpracovány výsledky z kvalitativního výzkumu, který probíhal formou rozhovoru s učiteli v různých mateřských školách. | cze |
dc.format | 58 s. | |
dc.format | 58 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | školní připravenost | cze |
dc.subject | počátky psaní. | cze |
dc.subject | Preschool child | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | school preparedness | eng |
dc.subject | initial writing. | eng |
dc.title | Příprava dítěte předškolního věku na prvopočáteční psaní | cze |
dc.title.alternative | Preparation of the child of pre-school age for the first writing | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51903 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on preparation of preschool children for initial writing. The aim of this thesis is to find out whether and how children at nursery schools are being prepared for initial writing. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the evolution and characteristics of a child before going to primary school. It also mentions the topic of school maturity and preparedness of a child, preparations for writing and introduction of graphomotor programs, which are helping the child to successfully manage future writing. In the practical part, the results of a qualitative survey, which was conducted in the form of an interview with teachers in various nursery schools, are processed. | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Malinovská, Olga | |