Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNosková, Milena
dc.contributor.authorCsuláková, Pavlína
dc.date.accessioned2022-03-08T14:01:59Z
dc.date.available2022-03-08T14:01:59Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-05-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38214
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je hlasová hygiena v učitelské profesi. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. V teoretické části se autorka zaměřila na tvorbu hlasu a fyziologickou stavbu fonačního ústrojí. Dále se zabývala vlastnostmi a poruchami hlasu. Důležitou součástí práce je taktéž kapitola věnovaná péči o hlasivky. V učitelské profesi je hlas velmi důležitým komunikačním prostředkem. Je tedy důležité dbát na dodržování hlasové hygieny a správně ovládat mluvní techniku, jelikož pedagogové jsou svým studentům vzorem pro nápodobu. V praktické části autorka analyzovala dotazník, na základě kterého zjišťovala povědomí učitelů o hlasové hygieně.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHlasová hygienacze
dc.subjectporuchy hlasucze
dc.subjectprevencecze
dc.subjecthlasová cvičenícze
dc.subjectvocal hygieneeng
dc.subjectvoice disorderseng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectvocal exerciseseng
dc.titleHlasová hygiena v učitelské profesicze
dc.title.alternativeHygiene of voice in teachingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51762
dc.description.abstract-translatedThe present bachelor thesis deals with vocal hygiene in the teaching profession. It consists of two parts the theoretical one and the practical one. The theoretical part is focused on the voice production and physiology of the vocal tract. It also pursues voice properties, problems and disorders. An important chapter of the thesis is dedicated to taking care of the vocal cords. In the teaching profession, the voice is a key communication tool. Therefore, it is substantial to follow not only proper vocal hygiene but also proper vocal techniques as teachers are at the same time models for the learners. In the practical part, the author analysed a questionnaire by means of which she inquired teachers' awareness related to vocal hygiene.eng
dc.date.accepted2018-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVágnerová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam