• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Vliv attachmentu na spotřebitelskou preferenci reklamy

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.162Mb)
    Posudek vedoucího práce (665.1Kb)
    Posudek oponenta práce (812.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (139.4Kb)
    Datum
    2018
    Autor
    Mašek, Štěpán
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce se zabývá propojením teorie rané citové vazby a reklamy. Teoretická část práce se skládá z vymezení pojmů attachment, reklama a jejich následnému popisu. Empirická část práce si klade za cíl zjistit, zda existuje vztah mezi typem citového připoutání a preferencí reklamy, zobrazující interpersonální vztahy nebo individualitu. Dalším cílem je prozkoumání možné souvislosti mezi dimenzemi attachmentu (tj. úzkostností a vyhýbavostí) a hodnocením reklamy. Pro výzkumnou část byl zvolen kvantitativní design. Výzkumný vzorek tvořila data od 91 respondentů ve věkovém rozpětí 19 - 26 let. Byly použity 2 dotazníky - RAAS (Revised adult attachment scale) pro zjišťování citové vazby jedince a vlastní dotazník zjišťující líbivost, zajímavost a motivovanost k pořízení u reklamy. Bylo zjištěno, že lidé s vyšší mírou úzkostnosti pozitivněji hodnotí individuální reklamu na všech třech škálách (líbivost, zajímavost, motivovanost k pořízení). Naopak souvislost mezi typy vazeb a hodnocením reklam nebyla prokázána. Výzkum také prokázal, že mezi dimenzí vyhýbavosti a hodnocením reklam neexistuje statisticky signifikantní souvislost.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38197
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV