Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorBoubalová, Hana
dc.date.accessioned2022-03-08T14:00:46Z
dc.date.available2022-03-08T14:00:46Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38183
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zařazením dětí s diagnózou diabetes mellitus I. typu na středních školách. Teoretická část je věnována problematice integrace a inkluze, stejně tak rozdílnostem v inkluzivním a integrovaném vzdělávání. Vymezuje žáka se specifickými vzdělávacími potřebami a dále žáka s onemocněním diabetes mellitus I. typu. Toto je také prozkoumáno z hlediska legislativy. Praktická část zjišťuje, jak jsou pedagogové informováni o onemocněních, omezeních či postiženích svých žáků s důrazem na onemocnění diabetes mellitus I. typu a zkoumá, zdali jsou schopni adekvátně reagovat na specifické potřeby těchto dětí. V této části je také věnován prostor žákům a jejich potřebám a očekáváním s ohledem na jejich onemocnění ve vztahu ke školní praxi. Závěrečná část se věnuje krátkému manuálu o onemocnění diabetes mellitus I. typu, který je určen především pedagogům a pedagogickým pracovníkům setkávajícím se pracovně s těmito dětmi.cze
dc.format71 s. (89 859)
dc.format71 s. (89 859)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectdiabetes mellitus I. typucze
dc.subjectspecifické vzdělávací potřebycze
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjectType I. Diabetes Mellituseng
dc.subjectspecific educational needseng
dc.titleSpecifické potřeby dětí s diagnózou diabetes mellitus 1. typu na středních školáchcze
dc.title.alternativeSpecific needs of children with Type 1 Diabetes Mellitus in secondary educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51599
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with inclusion of children with diagnosis of Type I. Diabetes Mellitus in secondary schools. The theoretical part is devoted to issues of integration and inclusion as well as differences in inclusive and integrated education. It defines a pupil with specific educational needs and a pupil with a Type I. Diabetes Mellitus. This is also explored in terms of legislation.The practical part explores how educators are informed about illnesses, constraints or disabilities of their pupils with an emphasis on Type I. Diabetes Mellitus and examines whether they are able to adequately respond to the specific needs of these children. This section also focuses on the area of pupils and their needs and expectations with regard to their illnesses in relation to school practice.The final part deals with a short guidebook on Type I. Diabetes Mellitus, which is intended primarily for educators and educational staff who come into contact with these children.eng
dc.date.accepted2018-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠebová Šafaříková, Jitka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam