dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Volfová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:00:42Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:00:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38181 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou tématu motivace k učení se cizímu jazyku a plurilingvním repertoárem. V prvních kapitolách jsou vymezeny základní pojmy týkající se motivace, typů motivace a dělení motivů. Je také poukázáno na specifika motivace v oblasti učení se cizím jazykům. Druhou rovinou teoretické části je plurilingvní repertoár. Tato část je převážně věnována jazykové politice Rady Evropy a Společnému evropskému referenčnímu rámci pro jazyky. Empirická část stojí na základech dotazníkového šetření. Cílem výzkumu bylo zjistit, co motivuje studenty bakalářského studia na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích ke studiu cizích jazyků a na jaké úrovně v daných cizích jazycích dosahují, a to v každé řečové dovednosti zvlášť. | cze |
dc.format | 50 s. (61 622 znaků). | |
dc.format | 50 s. (61 622 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Motivace | cze |
dc.subject | motivace k učení se cizímu jazyku | cze |
dc.subject | cizí jazyk | cze |
dc.subject | plurilingvismus | cze |
dc.subject | plurilingvní repertoár | cze |
dc.subject | SERR | cze |
dc.subject | jazykové dovednosti | cze |
dc.subject | Motivation | eng |
dc.subject | Motivation to learn foreign languages | eng |
dc.subject | language | eng |
dc.subject | plurilingvism | eng |
dc.subject | plurilingual repertoire | eng |
dc.subject | CEF | eng |
dc.subject | language skills | eng |
dc.title | Motivace k učení se cizímu jazyku a plurilingvní repertoár | cze |
dc.title.alternative | Motivation to learning foreign languages and plurilingual repertoire | eng |
dc.title.alternative | Motivation to learning foreign languages and plurilingual repertoire | cze |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51595 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the theme of motivation to learn foreign languages and plurilingual repertoire. The first chapters are focused on basic concepts related to motivation, types of motivation and division of motives. The specifics of motivation in the field of learning foreign languages are also pointed out. The second level of the theoretical part is the plurilingual repertoire. This part is principally devoted to the language politics of the Council of Europe and the Common European Framework for Languages. The empirical part of the bachelor thesis stands on the basis of a survey. The research was focused on students of various specializations of bachelor study at the Faculty of Education of the University of South Bohemia in České Budějovice. The aim of the research was to find out what motivates students to learn foreign languages and which language level they reach in the given foreign languages, in each language skill separately. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zu-AJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |