Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorVolfová, Michaela
dc.date.accessioned2022-03-08T14:00:42Z
dc.date.available2022-03-08T14:00:42Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38181
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou tématu motivace k učení se cizímu jazyku a plurilingvním repertoárem. V prvních kapitolách jsou vymezeny základní pojmy týkající se motivace, typů motivace a dělení motivů. Je také poukázáno na specifika motivace v oblasti učení se cizím jazykům. Druhou rovinou teoretické části je plurilingvní repertoár. Tato část je převážně věnována jazykové politice Rady Evropy a Společnému evropskému referenčnímu rámci pro jazyky. Empirická část stojí na základech dotazníkového šetření. Cílem výzkumu bylo zjistit, co motivuje studenty bakalářského studia na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích ke studiu cizích jazyků a na jaké úrovně v daných cizích jazycích dosahují, a to v každé řečové dovednosti zvlášť.cze
dc.format50 s. (61 622 znaků).
dc.format50 s. (61 622 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMotivacecze
dc.subjectmotivace k učení se cizímu jazykucze
dc.subjectcizí jazykcze
dc.subjectplurilingvismuscze
dc.subjectplurilingvní repertoárcze
dc.subjectSERRcze
dc.subjectjazykové dovednosticze
dc.subjectMotivationeng
dc.subjectMotivation to learn foreign languageseng
dc.subjectlanguageeng
dc.subjectplurilingvismeng
dc.subjectplurilingual repertoireeng
dc.subjectCEFeng
dc.subjectlanguage skillseng
dc.titleMotivace k učení se cizímu jazyku a plurilingvní repertoárcze
dc.title.alternativeMotivation to learning foreign languages and plurilingual repertoireeng
dc.title.alternativeMotivation to learning foreign languages and plurilingual repertoirecze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51595
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the theme of motivation to learn foreign languages and plurilingual repertoire. The first chapters are focused on basic concepts related to motivation, types of motivation and division of motives. The specifics of motivation in the field of learning foreign languages are also pointed out. The second level of the theoretical part is the plurilingual repertoire. This part is principally devoted to the language politics of the Council of Europe and the Common European Framework for Languages. The empirical part of the bachelor thesis stands on the basis of a survey. The research was focused on students of various specializations of bachelor study at the Faculty of Education of the University of South Bohemia in České Budějovice. The aim of the research was to find out what motivates students to learn foreign languages and which language level they reach in the given foreign languages, in each language skill separately.eng
dc.date.accepted2018-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam