Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKučera, Dalibor
dc.contributor.authorŠtokingerová, Lucie
dc.date.accessioned2022-03-08T14:00:23Z
dc.date.available2022-03-08T14:00:23Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38173
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje koncepci self-efficacy Alberta Bandury v souvislosti s poskytovanou mírou volnosti ve výchově. Cílem práce je zjistit, jaká je souvislost mezi úrovní self-efficacy rodičů a mírou poskytované volnosti ve výchově jejich předškolního dítěte. V teoretické části práce je v první části definován koncept self-efficacy a zákonitosti s ním spojené. Druhá část teoretické práce se zabývá výchovou v rodině s důrazem na výchovné přístupy rodičů. Empirická část práce je zaměřená na výzkum, jež je založený na kvantitativním designu. Výzkumný soubor představují děti předškolního věku z vybraných mateřských škol a jejich rodiče.cze
dc.format66
dc.format66
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSelf-efficacycze
dc.subjectsociálně kognitivní teoriecze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectmíra volnosti ve výchověcze
dc.subjectSelf-efficacyeng
dc.subjectsocial cognitive theoryeng
dc.subjectupbringingeng
dc.subjectliberty of upbringingeng
dc.titleSelf-efficacy rodičů v kontextu poskytované míry volnosti ve výchově předškolního dítětecze
dc.title.alternativeSelf-efficacy of Parents in Relation to Liberty of Upbringing of Preschool Childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51471
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the concept of self-efficacy of Albert Bandura in relation to liberty of upbringing. The aim of the thesis is to find out the relationship connection self-efficacy of parents and liberty of upbringing of their preschool child. The theoretical part focuses on definition of the concept of self-efficacy and its principles. The second part of theoretical thesis deals with upbringing within family with an emphasis on parenting approaches. The empirical part of the thesis focuses on research based on quantitative design. The research group is represented by preschool children from selected kindergartens and their parents.eng
dc.date.accepted2018-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMašková, Ivana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam