dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Kocourková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:00:17Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:00:17Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38170 | |
dc.description.abstract | Ústředním tématem bakalářské práce je přínos vysokoškolského studia oboru Učitelství pro mateřské školy z pohledu učitelek z praxe. Bakalářská práce je rozčleněna na dvě základní části, teoretickou a praktickou. První část práce je zaměřena na profesi učitelky mateřské školy, její osobnost, profesní kompetence a dovednosti, a v neposlední řadě také na specifika učitelské profese. Závěr teoretické části je věnován pregraduálnímu studiu Učitelství pro mateřské školy. Praktická část se zabývá vysokoškolským studiem oboru Učitelství pro mateřské školy a jeho přínosem pro vykonávání učitelské profese. Pro výzkumné šetření byly použity metody kvalitativní i kvantitativní. Bylo provedeno šetření pomocí dotazníků a rozhovorů. Respondentkami byly učitelky působící v mateřských školách, které zároveň studují kombinovanou formu oboru Učitelství pro mateřské školy. | cze |
dc.format | 68 s. | |
dc.format | 68 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | profesní kompetence | cze |
dc.subject | vzdělávání učitelů | cze |
dc.subject | učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | professional competence | eng |
dc.subject | education of teacher | eng |
dc.subject | the programme Kindergarten Teacher Training | eng |
dc.title | Přínos vysokoškolského studia oboru Učitelství pro MŠ z pohledu učitelek z praxe. | cze |
dc.title.alternative | Benefits of the studying programme Nursery School Teaching from practicing teachers´ point of view | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51444 | |
dc.description.abstract-translated | The central topic of this bachelor thesis is the benefit of university education subjects for kindergartens from the teacher of practice point of view. The bachelor thesis is dividend into two basic parts, a theoretical one and a practical one. The first part is focused on the profession of a kindergarten teacher, her personality, professional competence and skills, and last but not least also on the specific trans of the teaching profession. The conclusion of the theoretical part is devoted to undergraduate studies of kindergartenteaching. The practical part deals with university study of kindergarten education, and its benefits for carving out the teaching profession. To carry out the survey, both qualitative and quantitative methods were used. A questionnaire and interview surfy was carried out. The respondents were kindergarten teachers who had been studying a combined form of Kindergarten Education. | eng |
dc.date.accepted | 2018-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Procházka, Miroslav | |