Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejdová, Hana
dc.contributor.authorKuncová, Jana
dc.date.accessioned2022-03-08T13:59:22Z
dc.date.available2022-03-08T13:59:22Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38143
dc.description.abstractTato práce se zabývá klasickou pohádkou v životě předškolních dětí. Jejím záměrem je zjistit, jaké šance má realizování pohádkových projektů v MŠ, aby zaujaly současné předškolní děti, plnily svá poselství a zároveň naplňovaly cíle RVPPV. Teoretická část se zabývá vývojovými etapami předškolního dítěte s vymezením charakteristických vývojových zvláštností. Druhá část vymezuje symboliku a charakteristické znaky pohádky. Třetí se týká významu pohádky v životě předškolního dítěte a jejího využití v rámci předškolního vzdělávání. Obsahem praktické části je vytvoření projektů, které vychází z pohádkových motivů a jejich realizace s dětskou skupinou.cze
dc.format78 s.
dc.format78 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPohádkacze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectdětská literaturacze
dc.subjectlidová pohádkacze
dc.subjectčinnosticze
dc.subjectporozumění textu.cze
dc.subjectFairy-taleeng
dc.subjectpre-school childeng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.subjectliterature for childreneng
dc.subjectfolk fairy-taleeng
dc.subjectactivitieseng
dc.subjecttext comprehension.eng
dc.titlePoselství pohádek pro děti v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe message of fairy tales for children in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51080
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with classical fairy tale in the life of pre-school children. The aim of the thesis is to find out any chances if implementing fairy-tale projects so that they could attract contemporary pre-school children, deliver their message and simultaneously correspond with the FEPPE (Framework Education Programme for Preschool Children) targets. The theoretical part deals with developmental stages of apre-school child together with characteristic developmental peculiarities classification. The second part classifies both symbolism and characteristic features of afairy tale. The third part deals with an importance of a fairy tale in a pre-school child´s life and its usage in the framework of pre-school education. The practical part contains a creation of projects which are based on fairy-tales motifs and their implementation with a group of children.eng
dc.date.accepted2018-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSvobodová, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam