dc.contributor.advisor | Švejdová, Hana | |
dc.contributor.author | Kuncová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:59:22Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:59:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38143 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá klasickou pohádkou v životě předškolních dětí. Jejím záměrem je zjistit, jaké šance má realizování pohádkových projektů v MŠ, aby zaujaly současné předškolní děti, plnily svá poselství a zároveň naplňovaly cíle RVPPV. Teoretická část se zabývá vývojovými etapami předškolního dítěte s vymezením charakteristických vývojových zvláštností. Druhá část vymezuje symboliku a charakteristické znaky pohádky. Třetí se týká významu pohádky v životě předškolního dítěte a jejího využití v rámci předškolního vzdělávání. Obsahem praktické části je vytvoření projektů, které vychází z pohádkových motivů a jejich realizace s dětskou skupinou. | cze |
dc.format | 78 s. | |
dc.format | 78 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Pohádka | cze |
dc.subject | předškolní dítě | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | dětská literatura | cze |
dc.subject | lidová pohádka | cze |
dc.subject | činnosti | cze |
dc.subject | porozumění textu. | cze |
dc.subject | Fairy-tale | eng |
dc.subject | pre-school child | eng |
dc.subject | pre-school education | eng |
dc.subject | literature for children | eng |
dc.subject | folk fairy-tale | eng |
dc.subject | activities | eng |
dc.subject | text comprehension. | eng |
dc.title | Poselství pohádek pro děti v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | The message of fairy tales for children in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51080 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with classical fairy tale in the life of pre-school children. The aim of the thesis is to find out any chances if implementing fairy-tale projects so that they could attract contemporary pre-school children, deliver their message and simultaneously correspond with the FEPPE (Framework Education Programme for Preschool Children) targets. The theoretical part deals with developmental stages of apre-school child together with characteristic developmental peculiarities classification. The second part classifies both symbolism and characteristic features of afairy tale. The third part deals with an importance of a fairy tale in a pre-school child´s life and its usage in the framework of pre-school education. The practical part contains a creation of projects which are based on fairy-tales motifs and their implementation with a group of children. | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Svobodová, Eva | |