Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorKozlíková, Jitka
dc.date.accessioned2022-03-08T13:59:19Z
dc.date.available2022-03-08T13:59:19Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-03-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38141
dc.description.abstractAnotace Cílem bakalářské práce je upozornit na význam volné hry jakožto jedné z nejpřirozenějších aktivit dítěte předškolního věku, která umožňuje jeho rozvoj a vývin po všech stránkách, a zároveň na možnosti jejího využití v mateřské škole. Bakalářská práce tvoří dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část je změřena na hru obecně a vymezuje pojem volná (také spontánní) hra v širším spektru různých teoretických pohledů. Praktická část analyzuje prostor, který volné hře věnují mateřské školy, a vyhodnocuje tento stav ve vztahu k poznatkům získaným v teoretické části. Je využita metoda akčního výzkumu, kdy v rámci šetření byly při hře celý den pozorovány kolektivy pěti tříd ve třech předškolních zařízeních. Výsledky pozorování poukazují na rozdíly v časové dotaci věnované volné hře v rámci jednotlivých zařízení a zároveň na specifika volné hry v rámci jednotlivých věkových kategorií.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthra - volná hra - předškolní věkcze
dc.subjectplay - free play - pre - school ageeng
dc.titleVolná hra a předškolní věkcze
dc.title.alternativeFree play and preschool ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51075
dc.description.abstract-translatedTitle Free play and preschool age Abstract The aim of the bachelor thesis is to point out the importance of free game for the development of pre - school child and the possibilities of its application at nursery school. The bachelor thesis is composed of two parts: In the theoretical part, I focus on the game in general and define a concept of free or spontaneous game in a wider spectrum of different theoretical views. In the practical part, I map the scope devoted the free (spontaneous) game at nursery schools and evaluate this state in relation to the knowledge acquired in the theoretical part. This would be a case of an action research, the results of which would be applicable directly to practice. For the research investigation will be used an all-day observation of children at play in 5 classes of 3 different nursery schools. Results of observation point on differences in time given to free play in different nursery schools and on characteristics and specifics of free play in different age groups.eng
dc.date.accepted2018-04-17
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLietavcová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam