dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Oškerová, Pavlína | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:59:12Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:59:12Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38137 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá školní připraveností dětí v předškolním věku v edukativně stimulační skupině. Cílem je porovnat edukativně stimulační skupinu dětí, na jejichž vzdělání se podílejí rodiče za pomoci proškolených pedagogů, se skupinou, která je stimulována pouze v rámci běžných činností v MŠ. Teoretická část je zaměřena na školní zralost a připravenost. Zabývá se také projevy školní nezralosti a způsoby, kterými edukativně stimulační skupiny podněcují děti. Praktická část je zaměřena na srovnání děti v edukativně stimulační skupině a vyhodnocení účinnosti práce na základě testu školní připravenosti prováděném na začátku a na konci školního roku. Výsledky jsou zde porovnány se skupinou dětí vzdělávanou běžnými formami v mateřské škole. | cze |
dc.format | 58 s. | |
dc.format | 58 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | školní připravenost | cze |
dc.subject | edukativně stimulační skupiny | cze |
dc.subject | school child preparednes | eng |
dc.subject | educative-stimulating groups of children | eng |
dc.title | Příprava na školu v edukativně stimulační skupině v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Preparing for school educational stimulative groups in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51068 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with school preparedness of the children of the pre-school age in the educational stimulating group. The aim is to compare the group of children whose parents participate in their education with the assistance of trained pedagogues with a group which is educated in usual common kindergarten. The theoretical part is focused on school immaturity and readiness. It also deals with the manifestations of school child immaturity and the ways which educative-stimulating groups stimulate children. The practical part is focused on the comparison of children involved in an educative-stimulating group and the evaluation of the effectiveness and efficiency of the work based on the school childen preparedness test which is carried out at the begining and the end of a school year. The results are compared here with an adequate group of children haing been educated in usual common kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2018-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Lietavcová, Martina | |