dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Lukáčová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:59:08Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:59:08Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38135 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá oblastí potenciálu pohádek v předškolním vzdělávání a možnostmi jejich využití v mateřské škole. Cílem práce je upozornit na tento potenciál pohádek. V teoretické části definuji pohádku jako literární útvar a poukazuji na její význam pro dítě předškolního věku. Dále se zaměřuji na možnosti využití pohádek v mateřské škole doporučené metodicky zaměřenou odbornou literaturou. V praktické části provádím pozorování v mateřských školách s cílem zjistit, jakými formami a metodami se v mateřských školách s pohádkami pracuje a porovnávám je s doporučenými metodickými postupy. | cze |
dc.format | 66 s., 11 s.příloh | |
dc.format | 66 s., 11 s.příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Předškolní věk | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | pohádka | cze |
dc.subject | metoda | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | Preschool age | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | fairy tale | eng |
dc.subject | method | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.title | Pohádky a jejich využití v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Fairy Tales Activities for Preschool | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51066 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the area of the potential of fairy tales in pre-school education and the possibilities of their use in kindergarten. The aim of this work is to draw attention to this potential of fairy tales. In the theoretical part, fairy tale is defined as a literary genre and it is pointed out its meaning for a child of pre-school age. Additionally, I focus on possibilities of fairy tales use in kindergarten, which are recommended by methodologically oriented literature. In the practical part, observations in kindergartens are performed to find out the forms and methods of work with fairy tales in kindergarten. These forms are then compared with recommended methodological procedures. | eng |
dc.date.accepted | 2018-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Švejdová, Hana | |