Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTobias Samohejlová, Marie
dc.contributor.authorHrušková, Aneta
dc.date.accessioned2022-03-08T13:58:35Z
dc.date.available2022-03-08T13:58:35Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38118
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá prevencí rizikového chování u dětí se sluchovým postižením předškolního věku. Teoretická část práce se zaobírá problematikou sluchu a sluchového postižení. Představuje tudíž základní teoretická východiska oboru surdopedie. Praktickou část tvoří pedagogický kvalitativní výzkum zaměřený na zmapování procesu socializace dítěte se sluchovým postižením do prostředí mateřské školy s důrazem na prevenci rizikového chování. Hlavním cílem výzkumného šetření je zjistit, jaké způsoby prevence preferují a využívají vybrané mateřské školy zprostředkovávající předškolní vzdělávání jedincům se sluchovým postižením.cze
dc.format68 s. (124 640 znaků)
dc.format68 s. (124 640 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsluchové postiženícze
dc.subjectsluchadlacze
dc.subjectkochleární implantátcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectedukacecze
dc.subjectrizikové chovánícze
dc.subjectporucha chovánícze
dc.subjectprevencecze
dc.subjecthearing impairmenteng
dc.subjecthearing aidseng
dc.subjectcochlear implanteng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectrisky behavioreng
dc.subjectbehavior disordereng
dc.subjectpreventioneng
dc.titleRole pedagoga v adaptivním procesu dětí se sluchovým postižením v prostředí mateřské školycze
dc.title.alternativeThe role of a teacher in the process of hearing-impaired children's adaption to kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50921
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the prevention of risky behaviour in pre-school hearing-impaired children. The theoretical part deals with the sense of hearing and hearing impairment. It presents the theoretical basis of surdopedy. It is followed by the practical part which consists of pedagogical qualitative research focused on the mapping of the hearing-impaired child socialization process in the environment of kindergarten. The prevention of risky behavior is stressed. Main goal of the above-mentioned research is to reveal which methods of prevention are preferred and used by the selected kindergartens which provide pre-school education to hearing-impaired individuals.eng
dc.date.accepted2018-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam