dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Nová, Magdaléna | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:58:24Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:58:24Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38112 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je Život dítěte s kombinovaným postižením. Teoretická část představuje problematiku postvakcinačního syndromu. Výzkum je zaměřen na život rodiny s dítětem s tímto typem postižení. Dále jsou v práci představená vybraná zařízení, která mohou být rodině podporou při výchově dítěte s postižením, a terapie, které respondent absolvoval. Metodou sběru dat bylo zúčastněné pozorování, které je doplněno rozhovory s rodiči chlapce. Autorkou je představena péče o dítě s kombinovaným postižením, dále vliv postižení dítěte na jeho vývoj, výchovu, vztahy a chod domácnosti. | cze |
dc.format | 59 s. (85 419 znaků) | |
dc.format | 59 s. (85 419 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kombinované postižení | cze |
dc.subject | postvakcinační encefalopatie | cze |
dc.subject | rodinné vztahy | cze |
dc.subject | vývoj dítěte | cze |
dc.subject | multiple disabilities | eng |
dc.subject | post-vaccination encephalopathy | eng |
dc.subject | family relationships | eng |
dc.subject | child progression | eng |
dc.title | Život dítěte s kombinovaným postižením | cze |
dc.title.alternative | Life of a child with multiple disabilities | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 50775 | |
dc.description.abstract-translated | The theme of the bachelor thesis is the life of a child with a multiple disabilities. The theoretical part presents the issue of postvaccination syndrome. The research focuses on the life of the family with a child with this type of disability. In addition, there are presented selected facilities that can be a family support in the education of a child with disabilities and the therapies that the respondent has attended. The method of data collection was the observer's observation, which is complemented by interviews with the boy's parents. The author introduces the care of a child with a multiple disabilities, the influence of disability on progress of the child, his education, relationships and the running of the household. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havlisová, Helena | |