dc.contributor.advisor | Hošpesová, Alena | |
dc.contributor.author | Minářová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:58:09Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:58:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38103 | |
dc.description.abstract | Záměrem bakalářské práce je vytvoření deseti vzdělávacích nabídek pro rozvoj předmatematické gramotnosti v předškolním věku. Teoretická část se zabývá předškolním věkem, seznamuje s kognitivním vývojem a s jednotlivými poznávacími procesy, které jsou důležité pro rozvoj předmatematické gramotnosti u předškolních dětí. Vymezuje pojem předmatematická gramotnost a definuje její jednotlivé komponenty. Na závěr teoretické části jsou uvedeny aktivity, které rozvíjí základní matematické představy v dané věkové kategorii. Praktická část je rozdělena na dvě části vytvoření deseti vzdělávacích nabídek na různá témata pro rozvoj předmatematické gramotnosti u předškolních dětí a následné vyhodnocení výukových experimentů, které byly odzkoušeny v prostředí mateřské školy. | cze |
dc.format | 125 | |
dc.format | 125 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kognitivní vývoj | cze |
dc.subject | předmatematická gramotnost | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | fancognitive development | eng |
dc.subject | pre-mathematical literacy | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.title | Rozvíjení předmatematické gramotnosti dětí v předškolním věku | cze |
dc.title.alternative | Knowledge of mathematics at the beginning of school attendance | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 50668 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the bachelor thesis is to create ten educational suggestions for the development of pre-mathematical literacy at pre-school age. The theoretical part deals with pre-school age, introduces the cognitive development and the individual cognitive processes that are important for the development of pre-mathematical literacy with pre-school children. It defines the concept of pre-mathematical literacy and defines its individual components. At the end of the theoretical part there are presented activities that develop the basic mathematical ideas in the stated age category. The practical part is divided into two parts the creation of ten educational offers on various topics for the development of pre-mathematical literacy with pre-school children and the subsequent evaluation of the teaching experiments that have been tested
in a kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Samková, Libuše | |