Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorMikešková, Denisa
dc.date.accessioned2022-03-08T13:57:46Z
dc.date.available2022-03-08T13:57:46Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38090
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje zmapování úrovně finanční gramotnosti žáků vybraných škol v sekundárním vzdělávání. Cílem dotazníkového šetření je zjistit znalost či zralost žáků v oblasti finančního vzdělání a případná připravenost žáků umět se rozhodovat v životních situacích. Bakalářská práce se skládá z teoretické části, kde je popsán teoretický základ z oblasti finančního vzdělávání. Zde je vysvětlen pojem finanční gramotnost a způsob implementace finanční gramotnosti do výuky středních škol. V praktické části jsou obsaženy výzkumné otázky, jež byly uskutečněny a vyhodnoceny kvantitativní výzkumnou formou dotazníkového šetření mezi žáky středních škol z Jihočeského kraje. Závěrem jsou poskytnuty i doporučené výukové materiály nebo osobní doporučení.cze
dc.format73 s. (139 033 znaků)
dc.format73 s. (139 033 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfinancecze
dc.subjectgramotnostcze
dc.subjectplatební stykcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectúrokcze
dc.subjectvzdělánícze
dc.subjectrozpočetcze
dc.subjectpojištěnícze
dc.subjectfinanceeng
dc.subjectliteracyeng
dc.subjectpaymentseng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectinterest rateeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectcostingeng
dc.subjectinsuranceeng
dc.titleHodnota peněz a finančních gramotnost očima studentů středních školcze
dc.title.alternativeThe value of money and financial literacy through the eyes of high school studentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50455
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the level of financial literacy of pupils of selected schools in secondary education. The aim is to determine the pupil's success rate in the questionnaire survey on financial education and, where appropriate, the readiness of pupils to make decisions in the life situation. The bachelor thesis consists of a theoretical part describing the theoretical basis in the field of financial education. Here is explained the concept of financial literacy and the way of implementation of financial literacy in secondary schools. The practical part contains research questions, quantitative research is carried out and evaluated in the form of questionnaire survey among pupils of secondary schools from the South Bohemian Region. Finally, recommended exercises or personal recommendations are included.eng
dc.date.accepted2018-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVítečková, Miluše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam