dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Pýchová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:57:44Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:57:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38088 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá osobností učitelek mateřských škol. Teoretická část práce se zaobírá problematikou osobnosti pedagogů, profesními kompetencemi, typologií osobnosti a stručným popisem alternativního pedagogického směru Marie Montessori. Praktická část je tvořena pomocí kvalitativního výzkumu, který je realizován hloubkovými polostrukturovanými rozhovory. Pro analýzu sběru dat byl využit narativní přístup. Rozhovory byly uskutečněny se čtyřmi učitelkami mateřských škol. Cílem práce je proniknout do osobnosti učitelek a nahlédnout do jejich životů, jež je za touto cestou dovedly. | cze |
dc.format | 63 | |
dc.format | 63 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Osobnost | cze |
dc.subject | osobnost pedagoga | cze |
dc.subject | profesní kompetence | cze |
dc.subject | typologie osobnosti | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | Montessori pedagogika | cze |
dc.subject | Personality | eng |
dc.subject | personality of teacher | eng |
dc.subject | professional competencies | eng |
dc.subject | the typology of personality | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | Montessori pedagogy | eng |
dc.title | Osobnost pedagoga v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Personality of educationalist in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 50410 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor´s thesis concerns the personality of kindergarten teachers. The theoretical part is related to the personality of teachers, professional competencies, the typology of personality and a short review of the pedagogy of Maria Montessori. The practical part is based on quality research by means of deep half-structured interviews. The narative approach was used for the analysis of the data aquired. The interviews took place with four kindergarten teachers. The aim of this thesis is to strike to the kindergarten teachers' personality and look into their lives which had lead them onto this professional path. | eng |
dc.date.accepted | 2018-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |