dc.contributor.advisor | Roučová, Eva | |
dc.contributor.author | Cimburková, Simona | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:57:34Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:57:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38080 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje technickému vzdělávání a jeho současným stavem v podmínkách mateřských škol na okrese Tábor. Teoretická část se zabývá vlivem techniky na život člověka, vymezuje technické vzdělávání, vysvětluje pojem předškolní technická gramotnost a v neposlední řadě analyzuje Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a jeho jednotlivé oblasti v souvislosti s technickou výchovou. Praktická část zpracovává dotazníkové šetření, které bylo předloženo 100 respondentům. Zaměřuje se na aktuální informovanost pedagogů v oblasti předškolního technického vzdělávání a jeho realizaci ve výchovně vzdělávacím procesu. | cze |
dc.format | 76 s. | |
dc.format | 76 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Předškolní technická gramotnost | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | technické vzdělávání | cze |
dc.subject | Pre-school technical literacy | eng |
dc.subject | Framework Education Programme for Preschool Education | eng |
dc.subject | technical education | eng |
dc.title | Aktuální pojetí předškolního technického vzdělávání na okrese Tábor | cze |
dc.title.alternative | Current Concepts of Preschool Technical Education in the District Tábor | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 50303 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis deals with technical education and its present state in conditions of the nursery schools in the Tábor region. The theoretical part of the thesis is about the influence of technology on the human life. It defines technical education, pre-school technical literacy and it also analyses the Framework Education Programme for Preschool Education and its individual parts in terms of technical education. The practical part of the thesis analyses the results of a questionnaire survey which was given to a hundred respondents. This survey aims to analyse the current state of the pedagogues' awareness about pre-school technical education and how it is carried out in the educational process. | eng |
dc.date.accepted | 2018-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Veselý, Bedřich | |