Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorMorávková, Zdeňka
dc.date.accessioned2022-03-08T13:57:25Z
dc.date.available2022-03-08T13:57:25Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-06-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38072
dc.description.abstractTato práce s názvem Pravidla a nekázeň v mateřské škole je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje pojmy jako je socializace dítěte, vývoj morálního usuzování v předškolním věku, pojem kázně a nekázně. Závěr teoretické části pojednává o pravidlech a jejich vytváření v mateřské škole. V praktické části je popsáno, s jakými pravidly jsou děti seznamovány v mateřských školách, jaké projevy chování označují učitelky mateřských škol za nekázeň a jakými způsoby je řešena nekázeň vyskytující se v prostředí mateřské školy. V závěru práce jsou shrnuty informace získané z hloubkových rozhovorů s učitelkami mateřských škol.cze
dc.format77 s.
dc.format77 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnekázeň v mateřské školecze
dc.subjectnevhodné chovánícze
dc.subjectpravidlacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectindiscipline in a kindergarteneng
dc.subjectinappropriate behavioureng
dc.subjectruleseng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.titlePravidla a nekázeň v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe rules and indiscipline in a Kindergarten.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag49779
dc.description.abstract-translatedThis work called "The Rules and Indiscipline in a Kindergarten" is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes concepts such as child socialization, the development of moral reasoning in a pre-school age, the notion of discipline and non-discipline. The conclusion of the theoretical part deals with the rules and their creation in a kindergarten. In the practical part, the rules are described with which the children are acquainted in kindergartens, what behavioural manifestations kindergarten teachers describe as indiscipline and in what ways the indiscipline is solved that occurs in the kindergarten environment. In the conclusion there are summarized information from in-depth interviews with kindergarten teachers.eng
dc.date.accepted2018-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam