• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Pedagogický postoj k výuce plavání předškolních dětí: reflexe trenérů.

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (846.8Kb)
    Posudek vedoucího práce (587.0Kb)
    Průběh obhajoby práce (105.8Kb)
    Datum
    2018
    Autor
    Debnarová, Tereza
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Východiska: Díky polistopadovým změnám prošla výuka plavání dětí v naší zemi určitým vývojem. Byla založena Asociace plaveckých škol, která sdružuje plavecké školy v ČR a došlo i ke změnám ve vzdělávání trenérů a instruktorů plavání. Do tzv. Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání bylo plavání začleněno jako jedna z nepovinných zájmových nabídek. Kromě plaveckých škol vznikly na přelomu 80. a 90. let také tzv. baby kluby, které nabízejí mimo jiné i kojenecké plavání. V současné době existuje v naší zemi síť, nabízející různé typy kurzů, které vyučují trenéři a instruktoři s platnou licencí. Cíle: Zjistit, jaký mají trenéři plavání postoj k plaveckému výcviku u předškolních dětí, tedy jak oni sami vnímají problematiku výcviku této cílové skupiny. Dílčím cílem bylo zjistit rozdíly v trenérské práci, metodice a jak se tyto rozdíly podle trenérů odráží v rozvoji dětí. Metody: Jedná se o tématickou analýzu, kdy pro sběr dat bylo využito pozorování, v kombinaci s polostrukturovanými rozhovory vybraných respondentů se vztahem k dané problematice. Participanti interview byli trenéři bývalých nebo současných plaveckých škol či kurzů. Získaná data byla k analýze otevřeně kódována, poté byly údaje z pozorování a rozhovorů párovány s daty z literatury. Výsledky a závěry: Cíle bakalářské práce byly tedy naplněny. Studie by se tak mohla stát dobrým vodítkem pro hlubší poznání metodiky a tréninku plavání dětí této specifické cílové skupiny v České republice.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38042
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV