dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Dedková, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:56:40Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:56:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38034 | |
dc.description.abstract | Tématem této bakalářské práce je arteterapie s dětmi s kombinovaným postižením. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje čtyři hlavní kapitoly. První kapitola seznamuje čtenáře s definicí arteterapie. Druhá kapitola popisuje jednotlivé etapy výtvarného projevu dětí. Třetí kapitola se zabývá arteterapií s dětmi. Ve čtvrté kapitole zmiňuji kombinované postižení.
V praktické části je snahou zkoumat, jak lze arteterapeuticky pracovat s dětmi s kombinovaným postižením. Stručně popisuje skupinovou práci s dětmi s kombinovaným postižením a na dvou případových studiích uplatňuje kvalitativní metodu sběru dat. Na základě dlouhodobého pozorování reflektuje změny ve výtvarné tvorbě dětí s postižením v souvislosti s arteterapeutickým působením. | cze |
dc.format | 92 s. | |
dc.format | 92 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | kombinované postižení | cze |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | výtvarný projev | cze |
dc.subject | kazuistika | cze |
dc.subject | art therapy | eng |
dc.subject | artistic expression | eng |
dc.subject | case report | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | multiple disabilities | eng |
dc.title | Arteterapie s dětmi s kombinovaným postižením | cze |
dc.title.alternative | Art therapy with children with multiple disabilities | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47929 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on the topic of art therapy for children with multiple disabilities. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part contains four main chapters. The first chapter defines the term art therapy. The second chapter describes the individual stages of artistic expression in children. The third chapter focuses on art therapy with children. The fourth chapter defines multiple disabilities.
The practical part is research into the possibilities of art-therapeutic work for children with multiple disabilities. It briefly describes group work with children with multiple disabilities and applies a qualitative method of data collection using two case studies. Based on long term observation, it reflects on changes in the artistic expression of children with disabilities in connection with art-therapeutic effects. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Arteterapie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Perout, Evžen | |