Téma uprchlictví v denících Mladá fronta Dnes a v Hospodářských novinách
Abstrakt
Nejvýznačnější mediální událostí roku 2015 v českých médiích byla migrační krize, alespoň počtem četnosti příspěvků. Téma bude představeno pohledem konceptu rámování. Příspěvek se pokusí popsat fenomén získávání podílu na mediálním trhu prezentací uprchlické krize jako mediálního spektáklu. Ve své bakalářské práci se autor pokusí analyzovat téma "uprchlická krize" v tištěné verzi deníku Mladá fronta Dnes a v Hospodářských novinách. Autor se pokusí srovnat, jakým způsobem z hlediska četnosti oba deníky informovaly o uprchlické krizi v roce 2015. Autor bude aplikovat koncept rámování právě na tyto zvolené deníky. Přesně určí a vysvětlí jím zvolené sledované období v denících a popíše zvolené metody, tedy zejména zmíněný koncept rámování.