Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorŠvajgrová, Lenka
dc.date.accessioned2022-03-08T13:56:09Z
dc.date.available2022-03-08T13:56:09Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37998
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je popsat, jaká očekávání mají pedagogové od školních psychologů. Teoretické koncepty nastiňují problematiku školní psychologie a vztahové sítě školního psychologa. Tyto poznatky jsou východiskem pro výzkumnou sondu, která se zabývá tím, jak vnímají pedagogové spolupráci se školními psychology. Odpověď byla hledána pomocí kvalitativní výzkumné strategie. Celkově lze o očekávání pedagogů od školních psychologů říci, že jsou vysoká a kladou v nich důraz na osobní i profesní stránku školních psychologů. Očekávání pedagogů bývají mnohdy nejasná a to může způsobovat vzájemné neshody se školními psychology. I za těchto podmínek pedagogové práci a pomoc školních psychologů oceňují, a zvláště v dobách inkluze, ji potřebují.cze
dc.format85
dc.format85
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní psychologiecze
dc.subjectočekávání pedagogůcze
dc.subjectškolní psychologcze
dc.subjectspolupráce pedagogů se školními psychologycze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjectpsychology of educationeng
dc.subjectexpectacions of pedagogical workerseng
dc.subjectschool psychologisteng
dc.subjectcooperation of pedagogical workers with school psychologistseng
dc.subjectqualitative researcheng
dc.titleOčekávání pedagogů od školních psychologůcze
dc.title.alternativeExpectacions of pedagogical workers from psychologistseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46814
dc.description.abstract-translatedThe goal of my thesis is to describe what expectations pedagogical workers have from psychologists. The theoretical part contains information about psychology of education and school psychologist's relationships. Based on that knowledge I tried to discover expectations of pedagogical workers from school psychologists. For that, I used qualitative research techniques. In overall professional and personal expectations of pedagogical workers from school psychologists are high. Sometimes expectations of pedagogical workers can be unclear which can cause misunderstanding among pedagogical workers and school psychologists. But even then pedagogical workers appreciate school psychologists especially because of inclusion.eng
dc.date.accepted2018-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam