Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorVušková, Kateřina
dc.date.accessioned2022-03-08T13:56:07Z
dc.date.available2022-03-08T13:56:07Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37996
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Výchova dětí s ADHD z pohledu předškolního pedagoga je ve své teoretické části rozdělena na tři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje charakteristiku syndromu ADHD, vymezuje pojem tohoto onemocnění, popisuje jeho projevy, příčiny vzniku a terapii. Druhá kapitola se zaměřuje na charakteristiku celkového vývoje předškolního dítěte. Poslední třetí kapitola teoretické části popisuje vzdělávání v mateřských školách. Praktická část zobrazuje výsledky výzkumného šetření. Snažila jsem se zjistit, jaké zkušenosti mají předškolní pedagogové s dětmi s diagnózou ADHD. Pro praktickou část jsem zvolila kvalitativní šetření. Pro sběr dat byly zvoleny polostrukturované rozhovory.cze
dc.format61 s (94 165 znaků)
dc.format61 s (94 165 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectADHDcze
dc.subjectdítě v předškolního věkucze
dc.subjectpředškolní pedagogcze
dc.subjectběžná mateřská školacze
dc.subjectADHDeng
dc.subjectchild in pre-school ageeng
dc.subjectpre-school teachereng
dc.subjectordinary kidergarteneng
dc.titleVÝCHOVA DĚTÍ S ADHD Z POHLEDU PŘEDŠKOLNÍHO PEDAGOGAcze
dc.title.alternativeEducation of childern with ADHD from the perspective of preschool teachereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46737
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of this bachelor thesis with the name The Education of Children with ADHD From the Perspective of a Pre-school Teacher is devided to three main chapters. The first chapter summarizes the characteristics of ADHD syndrome, the definition od ADHD, its appearances, the causes of this disease and its therapy. Second chapter focuses on the characteristics of overall development od a pre-school child. The last, third chapter od the theoretical part od this bachelor thesis, describes the education in kindergartens. The practical part presents the results of my research. I tried to find out what experiences have the pre-school pedagogues with children with the ADHD diagnosis. I chose a qualitative survey for the practical part. For data collection were selected semi-structured interviews.eng
dc.date.accepted2018-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam