dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Vušková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:56:07Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:56:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37996 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce s názvem Výchova dětí s ADHD z pohledu předškolního pedagoga je ve své teoretické části rozdělena na tři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje charakteristiku syndromu ADHD, vymezuje pojem tohoto onemocnění, popisuje jeho projevy, příčiny vzniku a terapii. Druhá kapitola se zaměřuje na charakteristiku celkového vývoje předškolního dítěte. Poslední třetí kapitola teoretické části popisuje vzdělávání v mateřských školách. Praktická část zobrazuje výsledky výzkumného šetření. Snažila jsem se zjistit, jaké zkušenosti mají předškolní pedagogové s dětmi s diagnózou ADHD. Pro praktickou část jsem zvolila kvalitativní šetření. Pro sběr dat byly zvoleny polostrukturované rozhovory. | cze |
dc.format | 61 s (94 165 znaků) | |
dc.format | 61 s (94 165 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | dítě v předškolního věku | cze |
dc.subject | předškolní pedagog | cze |
dc.subject | běžná mateřská škola | cze |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | child in pre-school age | eng |
dc.subject | pre-school teacher | eng |
dc.subject | ordinary kidergarten | eng |
dc.title | VÝCHOVA DĚTÍ S ADHD Z POHLEDU PŘEDŠKOLNÍHO PEDAGOGA | cze |
dc.title.alternative | Education of childern with ADHD from the perspective of preschool teacher | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46737 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part of this bachelor thesis with the name The Education of Children with ADHD From the Perspective of a Pre-school Teacher is devided to three main chapters. The first chapter summarizes the characteristics of ADHD syndrome, the definition od ADHD, its appearances, the causes of this disease and its therapy. Second chapter focuses on the characteristics of overall development od a pre-school child. The last, third chapter od the theoretical part od this bachelor thesis, describes the education in kindergartens. The practical part presents the results of my research. I tried to find out what experiences have the pre-school pedagogues with children with the ADHD diagnosis. I chose a qualitative survey for the practical part. For data collection were selected semi-structured interviews. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |