Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorDostálová, Aneta
dc.date.accessioned2022-03-08T13:56:05Z
dc.date.available2022-03-08T13:56:05Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37993
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je školní zralost a připravenost. Zabývá se širším projektem "Prediktory čtenářských dovedností jako faktory ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti." Cílem této práce je odhalit rizika pro další vývoj čtenářských dovedností a uvést vhodné možnosti systematické práce, která by mohla rizika snížit. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vývoj předškolního období, na kognitivní a motorické funkce, které zahrnují důležité percepční oblasti ovlivňující počáteční školní dovednosti. Dále práce obsahuje pojmy jako je školní zralost a připravenost. V praktické části je věnován prostor výzkumnému projektu. Jsou zde popsány metody určené k realizaci práce, přehled a charakteristika jednotlivých testů, realizace a výsledky výzkumné práce. V příloze jsou uvedeny činnosti sloužící k podporování rizikových oblastí a charakteristika diagnostických testů.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectschool readinesseng
dc.subjectreading literacyeng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.titleŠkolní zralost a připravenostcze
dc.title.alternativeSchool maturity and readinesseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46653
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on school maturity and readiness. It is part of wider project "Predictors of reading skills as factors influencing the development of reading literacy." The aim of this work is to reveal the risks for the further development of reading skills and to indicate suitable options for systematic work that could reduce the risks. The thesis is devided into two parts, theoretical and practical. The theoretical focus on development preschool-period, cognitive and motoric functions, which include important perceptual areas influencing initial skills. The work include concepts as school maturity and school readiness. In the practical part there is area devote to research project. There are rewrite methods for realization the work, view and characteristic of tests, realization and results of project research. In attachment there are activities for support risks areas and characteristics of diagnostics tests.eng
dc.date.accepted2018-09-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam